AudiRadar Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Lurte på om dere har noen råd til meg,har fått tilbud om og kjøpe en volvo 245 79mod utrolig billig det eneste som er feil på bilen er fullt av rusthull i gulvet fremme på førersiden hva er den letteste måten og reparere dette uten sveising uten at det skal bli farlig skal bare ha denne som vinter bil i år eller man får se :-) Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 fyll opp med glassfibersparkel, tut og kjør. dette er ikke en reparasjon. det er bare å fylle hølene og ødelegge en klassiker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Vel kan vel heller si jeg redder denne bilen fra huggern enten kjøper jeg den eller så går den i pressa, vuderer og poppe er det noen som vet om det egner seg under bilen?? volvon blir mulig restaurert etterhvert har et toyota prosjekt på gang nå, skal gjøre meg ferdig med den først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Si heller til selgeren at jeg kjøper bilen.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Si heller til selgeren at jeg kjøper bilen.. :) Ser du og holder til i harstad du og skal tipse deg på pm hvis jeg ikke skal ha den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 You do that.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Siden du ikke har sansen for Flintstonebiler får du legge i ei passe tykk metallisk plate som du bare fuger fast med noe egnet sikaflex/tec7/silikon/unameit som ikke limer FOR godt, bare for å få det vanntett. Drit i borring, nagler og lim. Da slipper du å erte på deg han som må ta igjen jobben når du er ferdig med bilen! Er det R/MS60 du driver og fikser opp? Volvo er et godt valg av vinterbil i så måte. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Takk for tipset tec7 var ikke en dom ide :-) Toyotan er en crown ms65 deluxe denne er det litt rust på som må sveises skal lage et eget innleg på den etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRadar Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Takker for tips men oppdaget at det var en del flere feil en jeg trodde.så bilen blir ikke kjøpt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg