Gå til innhold

forskjellig trim til vectra a

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei!

 

først så må jeg sier sorry for at det kommer enda en tråd med trim til c20ne. men de siste er så gammel og utdatert :P jeg vurdere å skaffe meg muligens kvasskam, innsug og grenrør. men lurer litt om det er norske sider som selge sånnt. eller kanskje det er noen her på forumet som har noko god saker til en c20ne til salg:) men jeg lurer mest på sider som er aktuell i dag og erfaringer med forskjellig trim :)

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du gir deg ikke:D ville ikke anbefale og slenge på alt det der... husker en kompis her gjorde dette på samma motor for en del år tilbake...vel det gikk jo bedre en c20xe men den sveis ræv...han fikk den aldri til og svive noe bra...er jo mye lettere og slenge i en c20xe motor...ligger en på forumet her for salg nå...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :P nei, jeg gir meg ikke :P føle at jeg må har litt trykk i vectran:P på byggda der jeg bor snakka alle piss om opel så prøver å få den fin i utseende og få litt hk inn i bilen for å få noko spess på "bøgda" i steden for alle de bmw'ene som er på bygda mi :P

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår