Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

Jeg er 18 år gammel og går automatikkmekanikerfaget.

 

Jeg har, en ford scorpio 2,0i, en ford scorpio 2,8i og en vw passat 1,9 tdi.

 

Pengene henter jeg fra biler, båter og andre kjøretøy jeg har sammlet opp såm jeg selger :P Eller passaten er det banken som har finansiert

- 94 Honda Accord 2,0i x 90 Mazda 323 1,6i x 97 VW Passat 1,9TDI x 86 Ford Scorpio 2,8i x 94 Ford Scorpio 2,0i x 90 Ford Sierra 2,0i x 86 Nissan Patrol 2,8D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er 19 år og har samboer. Er deltidsstudent så penger er det lite av. Men har spart meg opp penger nok til å pusse opp en Nissan Primera 1993modell fullstylet, en Mini Clubman Estate som jeg og gamlingen har pusset opp, og en Civic 1975 modell som jeg selv holder på med. Hvor jeg får penger fra? Aner ikke. Skraper opp litt her og der. Hjelper også mye på når fattern har kontakter til å skaffe deler billig og sånt.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Er 17 år, blir 18 i september. Kjøpte meg en VW Golf '95 modell 1,8GL. Går VG2 medier og kommunikasjon nå, og tenker jeg tar almennfaglig pågygning neste år. Har funnet ut at mediegreiene ikke er noe for meg.

 

Har også planer om å bli ambulansearbeider, men vet ikke helt enda. Får se. :)

 

Edit: Hvordan jeg får penger? Jobber noen timer i uka på en industribedrift i Molde, samt at jeg mottar stipend.

Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v

Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 25 år har samboer 2 katter og snart hund, alt for å slippe mas om unger =) har hatt en del biler opp gjenom mine 7 år som bilfører, de som står i signaturen min er de jeg har hatt mest glede av. har stort sett hatt godt betalte jobber, men er ikke den som klarer å spare så har alt mitt hos banken.

 

nå kjører jeg en 1998 mod audi a4 turbo stv. måtte selge go bilen sidne vi skal kjøpe hus.

bilen som er mitt neste mål er den nya audi a6`n

AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD

X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007

X Passat 130 tdi 2003

X Polo color consept 1.6 (nos)1996

X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år (blir 20 i mars)

 

Kjører en gammal og sliten mazda 323 87 mod med en illsinter 1500 motor.

 

Jobber som elektrikker (lærling) hos AS elektrisk i kristiansand, pluss at jeg kjører noen pakker og div arbeid for Vestre Torv Apotek.

 

Har ikke barn og ikke hus så har litt penger og leke med da så til våren kjøper jeg sykkel :D

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. blir 18 nå i april. Går andre/tredje året på VGS i år.

Nissan 200sx s13 med litt ekstrautstyr ; )

Bilen er skaffet ved hjelp av ærlig arbeid.

Mye av pengene jeg tjener går til bil, men blir mindre og mindre da jeg vil prioritere andre ting også. Bil er tross alt ikke det viktigste ! :P

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

17 år, 18 i april..

 

Går kjemi og prosessfag, student alså..

 

Bilen er en Audi A6 1,8TQ som er senket, har felger og er proppet med ekstrautstyr som var tilgjengelig i 98..

 

Har planer om å holde den original av utseende, bortsett fra nye potter bak.

Chip og powerfilter kommer..

 

Pengene har jeg skaffet gjennom jobbing og sparing.

BMW 535D Hartge

X:Audi A6 1,8TQ, Audi RS2 MTM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg er 18 år, har en opel kadett 90 mod. Ikke noe av styling. Satser på fotballen i sandefjord men elsker fete biler. Siden jeg trener 2 ganger daglig har jeg ikke tid til å jobbe, så alt av stipend og barnebidrag går rett i bilen. Er dyrt å ha, men et must!

jobba for den bilen forgie sommer. En dag skal jeg ha en deilig fresk bil. det bare vet jeg;) hehe

Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sicarlse

heter sindre fra kristiansand. kjører en råtten volvo, og pengene mine kommer i form av lærlinglønn som elektriker(noe som går tydelig frem av bilen)

 

all min fritid går til venner eller jobb, så er ute etter fine lønninger og ny? bil.:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heter steffen. kjører en bmw 318is den var fin men er ikke det lengre, men i løpet av 2 månder skal den være strøken igjen med ny lakk og mtech styling. jeg fikk råd til bilen ved hjelp av konfirmasjons pengene som gikk til moped. deretter til førstebilen. som jeg solgt før jeg fikk lappen og kjøpte meg da bmw'n. det blir pusset oppigjen ved hjelp av jobben jeg har nå. jobber på bakers hver natt til lørdag. godt betalt : ) blir lærling fra høsten av, elektriker. håper da på og tjene meg opp penger til e30 m3 etterhvert og ha den bilen jeg har nå utenom. fritiden går til og mekke småtteri på bilen som anlegg og jenta og venner. litt om meg : ppp

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Chris her. 82 modell...

 

Kjøpte en strøken Mazda 323, 2000 modell, i forfjor (2006). Dette var min første bil jeg eide selv (hadde firmabil før det, Peugeot Partner, Toyota Hiace). Ble hekta på bil, og fant ut at Mazdaen ikke var noe å tune/style.

 

Så solgte Mazdaen i fjor (2007) og jakta på ny bil. Siden jeg har en samboer som skal være med å bestemme, ble det en Mini Cooper S, 2005 modell. Meget pen, med alt utstyr. Denne har jeg småstyla og småtuna med diverse snacks. Kan ikke skru selv, så alt jeg gjør må jeg gjøre på verksted og koster flesk....

 

Jobber innen shipping. Tjener ok, men aldri nok...

Men heldigvis har banken mye penger.

 

Vurderer å bytte til "familebil" neste år. Prøver å overbevise samboeren at Mazda RX-8 er en fin familiebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår