Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Morten,27 år,kommer fra kongsberg,singel,kjører taxi,er foreløpig eier av en 2003 smart roadster(blir kanskje solgt denne uka.)

Så da blir det 05 Passat TDI

DSC00267-1.jpg

smarten min.

Ellers så eier jeg et prosjekt.

-81 Toyota Carina stv. Skal begynne på bilen,så fort jeg får et sted å være. Dette blir en bling bling lowrider.!(store chrom hjul og senking.)!hehehehe. Mens karosseriet og det innvendige skal være orginalt.

skann0001.jpg

skann0003.jpg

-03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt)

Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år, student. Kjøpte moped for konf. penger, solgte den og hadde sparepenger på lur som jeg, etter å ha brukt penger på lappen og spart opp litt igjen, kjøpte min kjære førstebil, Mitsubishi Lancer, med:-)

Takket være stipender har jeg råd til å ta vare på bilen min. Bruker ikke penger på å style den opp, men er opptatt av at den skal se litt pen ut iallefall:D

- Mitsubishi Lancer GLi sedan 1994 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 2 months later...

Litt over 18år.

 

går siste året kjøretøy, før jeg begynne på påbygging allmenn tenker jeg.

å bil og penger har jeg ikke

- Mercedes 190E Svære hjul edition

Tror du bør bekymre deg mer i din Corolla ett-eller-annet turbo, da den kan oppnå mye større hastigheter ved en eventuell krasj.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian, 17 år (sitter å venter på Juli). Går allmen, selv om jeg godt kunne gått mekken. Har ikke bil enda, men er på utkikk etter stort sett hele tiden, og har kanskje kommet over en jeg vil ha nå. Pengene kommer fra min egen lomme! Og jeg har vist hull i lommene mine :D

 

EDIT: Jobber som vaskekone! :polish:

Endret av adivass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 år er fra notodden, jobbær som snekker lærling i grandsherad bygg, veit ikkje om det er det vi gjøre i nærmeste framtid hakke helt finni ut av hva je vi, kjører en Volvo 850 10v 94 mod som je tenkte je sku få gjort no me men penga går t regninger og fyll. penga kommer vel fra jobben,

Volvo 240 Gl 87 (bruks Bil)

Volvo 850 Se 94 (Solgt)

Vw Vento 96 tdi (Solgt/vraka)

Bmw 520i Turbo 250hk 91 (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15år(16 i juni) jobber i en handel, starter på mekken til høsten og har en Volvo 245 som det blir 940Turbo maskin til sommeren og skal begynne og øvelseskjøre med den.

penga må jeg spare selv, Ikke noe pappa eller mammabank her igården!!

Tim Bjerkelund

 

Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt)

Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår