h-ytter Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hei, Jeg har kjøpt meg en Outback 2010 modell som har Bluetooth handsfree. Problemet er at hverken forhandler eller Subaru Norge kan fortelle meg hvilke mobiltelefoner som har 100% funksjonalitet mot Subaru. Det eneste jeg har fått vite at Subaru har problemer med de fleste Nokia modeller.. I USA har de skjønt det: http://www.subaru.com/engineering/electronics-audio/bluetooth.html Er det noen som har ny type Outback og tlf som virker mot Bluetooth ? Hvilken telefon ? mvh Hans Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollis Skrevet November 29, 2010 Rapporter Share Skrevet November 29, 2010 Hei, Jeg har kjøpt meg en Outback 2010 modell som har Bluetooth handsfree. Problemet er at hverken forhandler eller Subaru Norge kan fortelle meg hvilke mobiltelefoner som har 100% funksjonalitet mot Subaru. Det eneste jeg har fått vite at Subaru har problemer med de fleste Nokia modeller.. I USA har de skjønt det: http://www.subaru.com/engineering/electronics-audio/bluetooth.html Er det noen som har ny type Outback og tlf som virker mot Bluetooth ? Hvilken telefon ? mvh Hans Petter Hei! Har sjølv ein 2010 Outback 2,0D Premium med Mc Intosch anlegg. Bluetooth fungerar fint med Sony Ericsson tlf. Har parret både min og min kone sin. Tlf liste må overføres manuelt (via bluetooth) og det går greit. Koplar seg saman automatisk kvar gong eg set meg i bilen. Lyd og alt er heilt topp. Kan berre ha 1 tlf kopla opp i gangen. Har du prøvd med andre merker enn Nokia? Lykke til. Mvh Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h-ytter Skrevet Desember 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2010 Da har jeg fått meg Sony Ericsson tlf. og det fungerer som bare det. Litt tungvint at man ikke får overført hele telefonlisten i en omgang men må ta en kontakt av gangen. Tusen takk for input:-) mvh Hans Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lollis Skrevet Desember 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2010 Da har jeg fått meg Sony Ericsson tlf. og det fungerer som bare det. Litt tungvint at man ikke får overført hele telefonlisten i en omgang men må ta en kontakt av gangen. Tusen takk for input:-) mvh Hans Petter Hei! Flott at det virkar. Viss du opnar tlf liste, markerer alle og så tar send via bluetooth, får du kanskje lagt inn alle.. God Jul! Mvh Håkon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
124spider Skrevet Januar 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2011 Jeg har 2010 Legacy med dette Mc.entoch eller noe anlegget. Jeg har en Nokia E75. Ikke den nyeste telefonen, men. Det gikk greit å legge den inn, men jeg har ikke fått til å kopiere over telefon lista. ( har ikke prøvd så veldig heller ). Den virker ellers fint med lyd og slik, men noe jeg har reagert på er når jeg har tatt i mot en samtale tar det litt tid før vi høre hverandre. Hadde en nyere Volvo før denne og da var den der med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
124spider Skrevet Januar 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2011 Har prøvd meg på telefon lista. Det går når jeg legger inn en og en kontakt. Må sende vissitkort med blå tann. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg