tubaper Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hei! Har en 2005 modell Passat (siste av forrige generasjon, B5.5?) hvor det begynner å komme rust rundt skiltlysene på bakluka. Hadde den hos Møller som tok bilder og sendte til Tyskland som avviste dette som kantrust og ikke dekket av garanti. Har forsøkt å google litt og det har tydeligvis vært forskjellig praksis på dette hvor noen har fått avvist på ganske nye biler mens andre har fått dekket dette på 6-7 år gamle biler. Noen meninger om hva jeg bør gjøre? Føler ikke for å gi meg uten kamp for å si det slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 jeg har også prøvet jeg har en 2004 både takk og bakluke og døre fikk det ikke jeg heller,de slutte vist med 12 års rust gareti for et år siden på takk, bakluke og døre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tubaper Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Høres merkelig ut...sluttet med garanti for ett år siden? Kan de plutselig bare endre dette? Neppe...hvilken garanti gjaldt når bilen var ny da? Noen som vet? Var det da kun gjennomrusting som dekkes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikita Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Jeg forhørte meg ang disse garanti greiene på bilen min her for 4 uker siden ca, måtte bytte midtrabatten mellom vindue bak, og denne rust garantien gjaldt vist bare gjennomrusting, ikke overflaterust... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveintore Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Har noe på bakluka og på ene døra på min nå. Men lakkansvarlig hadde ferie denne uka, så skulle komme tilbake neste uke. Skal prøve å si ifra her hva Møller/Tyskland sier om det hos meg.. Siter 2004 VW Passat Highline, 1,9TDi, 4Motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tubaper Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Ser ut som om mine problemer skyldes den berømte "zink-slipp" saken...som igjen har fått utvikle seg og rusten har kommet. Har på en del forum sett at man snakker om 6 års garanti på zink-slipp, men Møller sier 5. Noen som vet mer om dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Heisann Visst denne er bruktimportert så er det kun 3 års garanti mot sinkslipp/rust. Men visst den er solgt av møller, så gir de 6 år. Veldig bra kundeservice ikke sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
monster11 Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 HeisannVisst denne er bruktimportert så er det kun 3 års garanti mot sinkslipp/rust. Men visst den er solgt av møller, så gir de 6 år. Veldig bra kundeservice ikke sant? min er kjøpt ny i norge og de sage at der kun var 5 år nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Galva kaross og ræææææææva miljølakk er dårlig kombinasjon! mye bedre med god gammeldags lakk. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
highline 2001 Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei sann Hm merkeligt at møller kjører forskjelligt løp altså. Har alltid fått dekket på min 2001 mod fram til dags dato. Nå skal den inn å fikse begge framdører pgav rust bak sidelista. Det er møller haugesund jeg bruker da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg