245tic Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Hei En 2000 modell volswagen sharan tdi, vinduspussere, vinduer, sentralåsen, blinklys etc.. kommer og går og lever sin egen verden!!! Har veldig mye trøbbel med dette på denne bilen, men ingen som har funnet ut så mye. Noen som har noen forslag?? Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 Ingen?? Har du hatt den inne på et merkeverksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 23, 2010 Rapporter Share Skrevet September 23, 2010 2000 modell. Er det før eller etter facelift? Hvis det er før er styremodulene for de nevnete tingene plassert under noen lokk i gulvet. Og da sier det seg egentlig selv. Det blir fort litt vått nedi der.... Gedigen konstruksjonsfeil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fri eksos Skrevet Mai 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2011 Jeg hadde samme problem med elektroniken, så skiftet jeg noen sikringer til litt høyere ampere og da var problemet løst :) Disse bilene er merkelige ;) Siter Den 7. dagen hvilte Gud og skapte Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mai 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2011 Fri eksos, var sikringane dine heile eller ødelagt når du sette inn større sikringar? Viss dei var heile, vil det jo egentlig berre sei at du hadde dårlig kontakt i sikringsboksen. Og viss dei var defekt, ville eg ikkje køyrt lenge med feil sikringar, det er ein grunn til at det er oppgitt kva styrke sikringen skal ha. Kan fort bli dyrt å ha feil styrke. Eg trur Wirrumen har eit jordingsproblem, men kan ikkje sei kor problemet ligg. Sjekk at batteriklemmene er faste, og sjå om du finn jordingspunkt bak sikringsboks f.eks. Eller under teppe i golvet, viss styreenhetane ligg der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet Juni 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2011 Sjekk kabelmatta til vindusheiser etc i døråpningene på alle dører. og kabelmatta som går ut til bakluka. Før 2003 var disse av en eller annen merkelig grunn litt for korte fra fabrikk. Så vanlig at de ryker og kortslutter de merkeligste ting :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg