93 sport Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Takser skaden dra til hans foreldre, presenter regningen.Møter du motvilje, ville jeg gitt drittungen bank for det dobbelte av takstsummen. :D Siter SAAB 900 GTR ,, se http://www.speedpartsracing.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Finn han en gang han er alene, så denger du pungen løs på han. Han har ikke bevis på at du banket han da. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 hvordan gikk det da du du møtte opp på døren? ville foreldrene betale? kjipe greier dette her.. du burde vise ham at sånt gjør man ikke.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by Calib'R Finn han en gang han er alene, så denger du pungen løs på han. Han har ikke bevis på at du banket han da. Hjelper ikke.. da blir du anmeldt... ER en helt annen sak når det gjelder vold generelt. og spesielt når det er Etnisk konflikt. Husk at du kan bli anmeldt for Vold, rasistiske utkast, hvis person anmelder deg for det. (jeg er ikke rasist, men har vært bortpå lignende situasjon. Dette kan godt skje motsatt vei også) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Det hjelper iaf Precious fælt lite å oppfordre ham til voldsbruk. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet Februar 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2004 Møt først opp hos foreldrene, går dette er det jo flott. Hvis de driter i deg ville jeg gjort noe drastisk. "Lån" noe av verdi fra dem som er "tilgjengelig", litt senere kan du jo tilfeldighvis prøve og spørre igjen om de vil dekke skaden på bilen din, hvis de da takker nei kan du jo antyde at du hvet hvem som har "lånt" noe fra de, og at du tror du kan ordne det tilbake. Mot at de fikser døra da selvsagt. Eller be noen andre "oppfordre" til en kjapp økonomisk løsning. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 En person som har fylt 15, er selv ansvarlig for handliger som utføres, evt. herverk. Han er over straffealder for å si det sånn. Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Send lillebroren/søsteren din bort og spark inn døra på bilen dems hvis dem ikke betaler :):):) Da har du jo fått litt glede av det ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Ser ikke for meg at det er noen vits å gi noen bank eller smekke pung eller sparke inn en dør til... hjelper ikke i det hele tatt. Kan kun forverre situasjonen. Poenget er vel å skaffe seg en ny dør, eller få den fikset? Da hjelper vel ikke dette noe.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2004 Originally posted by Fridjow Møt først opp hos foreldrene, går dette er det jo flott. Hvis de driter i deg ville jeg gjort noe drastisk. "Lån" noe av verdi fra dem som er "tilgjengelig", litt senere kan du jo tilfeldighvis prøve og spørre igjen om de vil dekke skaden på bilen din, hvis de da takker nei kan du jo antyde at du hvet hvem som har "lånt" noe fra de, og at du tror du kan ordne det tilbake. Mot at de fikser døra da selvsagt. Eller be noen andre "oppfordre" til en kjapp økonomisk løsning. Hvis det er fette umulig å få noe ut av foreldre eller derre ungen.. så har jeg vel muligens ordnet med ett "lån" fra foreldrene som jeg kunne solgt eller noe for å få fikset skadene... men kun som sisste løsning. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by Jeb Send lillebroren/søsteren din bort og spark inn døra på bilen dems hvis dem ikke betaler :):):) Da har du jo fått litt glede av det ;) Haha, sykt bra plan! :D Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Originally posted by AXi0N Hjelper ikke.. da blir du anmeldt... ER en helt annen sak når det gjelder vold generelt. og spesielt når det er Etnisk konflikt. Husk at du kan bli anmeldt for Vold, rasistiske utkast, hvis person anmelder deg for det. (jeg er ikke rasist, men har vært bortpå lignende situasjon. Dette kan godt skje motsatt vei også) Bare ha noen som kan være alibi for deg så passe på at han ikke gjenkjenner deg, eller få noen kompiser til å gjøre det.. Kom igjen fiks litt boxing ut av det :D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Hva har skjedd nå a? Men de utlendingene på døra di / kameraten din... hadde det noe med denne saken å gjøre? Var denne 15-åringen av utenlands opprinnelse? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg