opelduude Skrevet August 21, 2011 Rapporter Share Skrevet August 21, 2011 Du må jo legge den ut på finn eller autodb. De fleste som leser inne her har en omega fra før. Det er heller ikke akkurat voldsom aktivitet på omega delen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 28, 2011 Rapporter Share Skrevet August 28, 2011 mye skal du ha for hele bilen da? Send meg gjerne ei mld på 41408822 Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet September 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2011 da har jeg fått lagerplass til omegan og før beholde den,meget fin dag, da blir den bygd opp fra nå og gjenom vinteren jeg har vært på ebay i 6 timer nå og bestilt masse deler)))))). men jeg trenger noe hjelp å råd noen som kan gi meg tips på montering og hva jeg trenger av deler,jeg skal bygge om til b2 lister,er det noen som har dette liend så skrik ut. jeg har en extra baklukk som jeg ønsker og sveise igjen låshullet og lakkere hele lukka,er det noen som vet om noen som gjør dette for meg i nærheten av hedmark eller oslo skal ta noen bilder etter som delene og som ting skjer i løpet av projektiden. Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
omega kai Skrevet September 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 da er en hel del deler på vei i posten til meg nye front lykter nye glass bak hel sorte 2 nye griller mangler å få tak i b2 lister men det kommer vel ut på ebay snart det å. er der ikke noen som vet om noen som kan sveise og lakkere en baklokk for meg,hedmark oppland oslo eller akershus Siter 02 astra bertone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg