Gå til innhold

G60 motor selges

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Grimlings

16v motorn min tror jeg synger på siste værset, jeg lurte på den motorn din, har du papirer på den? evt hvor langt den har rulla osv.

Veldig intresert.

Har ikke papirer men det kan sikkert skaffes.... motoren kommer fra en kræsjet corrado med 170`km på telleren

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du solgt den nå :) ser du får det spørsmålet annet hver post :) jeg er interesert er det noe du har lyst å ta i bytte har to golf 2 i deler en bmw 325ix (uten motor) en turbo plus topp og intercooler til fiat croma som er i god stand ... osv er ikke interesert i kassen til motoren den kan du selge utenom 6k uten kasse er ikke så aktuelt må lengre ned enn det

???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rallye

har du solgt den nå :) ser du får det spørsmålet annet hver post :) jeg er interesert er det noe du har lyst å ta i bytte har to golf 2 i deler en bmw 325ix (uten motor) en turbo plus topp og intercooler til fiat croma som er i god stand ... osv er ikke interesert i kassen til motoren den kan du selge utenom 6k uten kasse er ikke så aktuelt må lengre ned enn det

???

Ikke solgt og biler har jeg nok av....

6k for komplett motor uten kasse og lader men med hjerne og ledningsnett/innsprut

Under det går jeg ikke...kjekt å ha en reserve motor dersom jeg raser noe

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rallye

Da tror jeg du får beholde den sa netopp nei til en hos den lokale høggeren for 6 med g-lader

du får sende meg en pm vist du skulle forandre mening

har du nr til den høggern?

6k med lader er jo gitt vekk.....

83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport

83 80 Turbo Quattro

86 80 Quattro GTE

"There is no replacement for turbocharged displacement"

Lenke til kommentar
Del på andre sider