torketil Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Hei alle, Nylig slet jeg bremseklossene ned til stålet halvveis hjem fra en 1800 km langtur, det var søndag, ingen bildelutsalg å finne. En del metallspon har da blåst langs hele høyre side etter hver brems, hektet seg i lakken, og blitt brunt med fuktighet. Både lakken og vinduene er ru (felgen snakker vi ikke om!). Det sitter grundig fast. Har prøvd nano felgrens extreme, kaldavfetting, Turtle supershampoo og en pokkers kjøkkensvamp med skureside, men skjønner selv at kjemien blir helt feil. Heller ikke aktuelt å rubbe med sponet sittende fast. Er redd jeg har ødelagt lakken men håper det er noe jeg kan gjøre før jeg går ut og sprayer WD40 på lakken i desperasjon! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet August 31, 2010 Rapporter Share Skrevet August 31, 2010 Prøvd clay? Eventuelt kan du kanskje prøve denne her? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torketil Skrevet September 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 Sandmo, dette ser riktig ut! Takk for tipset :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg