Gå til innhold

går det med dump på g60?

Ranger emnet


rakriste

Anbefalte innlegg

Mulig og mulig .... uansett lite poeng i å gjøre det - men er du ute etter lyden så kan du vel sette dumpen på den slangen som går i retur til laderen ?

 

Eller - dennne må vel blendes da ? tenker bare litt høyt nå - sikkert noen som kommer med riktig svar ...

 

Org så sitter det jo et gasspjeld som slipper luft tilbake til laderen ( du får vel ikke over 0 bar ? før dette er lukket ) . Dette spjeldet stenges ved ca halv gass. Altså - når du har fult pådrag å slipper opp gassen - så slippes trykket ut igjenom denne slangen og tilbake til laderen. Så den tiden du vil få dump uten å bygge om dette på noen måte blir vel veldig kort ?

 

Men ved å ta bort den slangen som går i retur kan du få noen problem :

 

Mener å huske den har noe med tomgangen å gjøre ?

 

Og ved feiltenning på innsugningsside så skal luften slippes ut igjenom denne slangen tilbake til laderen - slik at gasspjeld og lader ikke tar skade av en slik "baktenning"

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på min sitter det en "jallah" dump, montert rett på røret etter IC, som styres av ladetrykket. Gir eg gass, så er den stengt, slepper eg gassen blir det psjhhhh.

 

Det gjør at det konstant blåser i denne når eg ikkje har positivt ladetrykk..

 

Lyden er kul den første dagen, så blir du møkk-lei hele driten..

 

Veit det er en del som har satt den på retur, og du får samme konstante blåsinga der uten gasspådrag. Det har ingen positive virkninger, og er etter mi meining totalt ubrukelig produkt, bortkasta peng, og irriterende lyd..

Få gang på CorradoclubNorwegen.

Legg forumet inn som startside!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rakriste

Er det mulig å montere dump på g60 motoren?

kan noen forklare hvordan, har prøvd, men den dumper ikke...

 

Bruk søkeknappen

 

har forklart hvordan du får slik lyd, nesten gratis og med mer effekt før

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår