Nitrius Skrevet August 22, 2010 Rapporter Share Skrevet August 22, 2010 (endret) Lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en RC Bil(bensin, elektrisk eller nitro?), dog har et lite spørsmål, hvor mye må man ut med sånn ca. får å få en grei bil? Og lønner det seg å bestille fra utlandet, eller funker butikkene rundt om i Norge her likeså greit? Ta gjerne å nevn bilen dere tenker på når dere nevner en pris, link til en eller annen siden den selges på hadde også vært fint. Edit: Hvilken av de forskjellige typene, elektrisk, bensin og nitro, er det som går kjappest, eller har muligheten til å gå godt med litt justeringer/modifisering? Edit2: Kom over denne: http://www.rcbutikken.no/produkter/nitrobiler---rtr/hsp---bazooka-1-8---4wd---inkl--start-kit-over-80-km-t.aspx er det noe som er greit å begynne med? Endret August 22, 2010 av Nitrius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenNilsen1989 Skrevet August 24, 2010 Rapporter Share Skrevet August 24, 2010 Skal man starte med RC, er vel egentlig en elbil det beste, en fuelbil må jo justeres ganske mye.. Å kan du det ikke så kan det bli dyrt. Siter Xbox GT: MortenNilsen89 VW Passat GL 2.0i 1990 STV BMW 518i E34 1.8 1995 Volvo 142 B20 19something(Bilcross)(Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet April 8, 2011 Rapporter Share Skrevet April 8, 2011 Vet denne er i fra fjor men sier noe uansett. Skal man ha en RC bil så ALDRI kjøp ukjent merke, det blir fort kostbart. HSP som de selger på linken over bør unngås. Sønnen min har en HSP buggy som kostet 3000,- i sverige og den har kostet like mye i deler på noen få mnd. Gå for traxxas, kyosho, HPI og ho-bao. De får man lett deler til og handler man rett fra butikk så kan man også få de justert gratis etter innkjøring. Biler som begynner fra 3-4000,- er greie biler. Som han første skriver, hvilke går kjappest. Både el, bensin og nitro kan gå over 100 km/t alt avhenger i åssen type bil det er, åssen motor/batteri. Skal man ha seg en bil, oppsøk en ren rc butikk og se på hva dem har og snakk med betjeningen. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet April 12, 2011 Rapporter Share Skrevet April 12, 2011 Der er jeg enig med Shaky! Ta for eksempel Traxxas Slash 4x4 1:10, den koster ca. 3-4000 kr, og tåler omentrent alt... =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbowrx Skrevet Mai 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2011 Kjøpte meg selv en HPI RS4 evo nitro i fjor sommer, har aldri hatt noe erfaring med fuel biler før den. Har kjørt bilen gjennom hele sommeren, høsten og 3-4 ganger i vinter og det eneste som jeg har gjort er å bytte dekk og tette igjen en eksoslekasje ved manifolden. Må si jeg er veldig fornøyd med min, og vil anbefale til de fleste. Siter 1993 Opel Omega 3.0 24v (X) 1993 Opel Omega "kawamega" 2.0 isbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Mai 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2011 må bare ikke tru at det er bare selve bilen som er utgiften :P hender ting går istykker men kurant å skru på og man lærer mye ;) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg