Mr_AnDy Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Hei Har idag installert ny cdspiller i min Opel Omega B 1996 stv. Men når jeg skulle ut å kjøre etter montering og testing av spiller, ville ikke bilen starte. Det gnister når jeg setter på og rører + polen på batteriet, lysene og alt kommer på i bilen. Men når jeg vrir rundt nøkkelen så blir alt av strøm borte. Og jeg må røre på + polen på batteriet igjen, og da kommer det tilbake, men bilen starter ikke. Har lite peiling på det elektriske i bilen, og de ble mørkt nå så lurer bare på noen tips til hva jeg skal sjekke når jeg går ut igjen imorgen? Mvh AnDy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 21, 2010 Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Flatt batteri? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_AnDy Skrevet August 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2010 Fullt batteri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg