Scanning Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 Fin bil minner om min egen.. Den og er rød og sort innvendig.. Men lurer på om du har fått godkjent senkinga på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornadorot Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Senkesett og felger står i vognkortet ja, så jeg kan bare smile å kjøre videre i en evt. teknisk kontroll. Har enda ikke blitt stoppet da...HEHE ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Hvordan gjorde du det med panhard staget bak når du senket så mye? Hvar senkefjærer på min bil også,men hele bakstillingen forskjøv seg til ene siden pga det helvettes staget,enda den hvar senket mye mindre en din bil.Så måtte sette på orginal fjærene bak igjenn,å da ble bilen litt vel harry for å si det mildt hehe.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornadorot Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hei matros72. Er en stund siden jeg har vært inne her, så beklager sent svar, men jeg leverte bilen min inn til Møller Bil, når jeg fikk senket den, så hva, å om de har gjort noe med det staget i forhold til senkingen, vet jeg rett å slett ikke. Fikk ikke beskje om at de hadde gjort noe med det vertfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornadorot Skrevet Mars 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2011 Kan jo legge ut et bilde av siste utgift på bilen. Nye felger ble det ja :blunk: Interaction LM Replica, i dim. 8"x18" Et35 215/40R18 Federal SS-595 dekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mars 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2011 De felgene passet meget godt på bilen din! :) Knallfine! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornadorot Skrevet April 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2011 Takk for det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9turbo Skrevet Mai 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2011 hvor mye er den senka foran? har senka min å den er perfekt bak, men mangler en del foran:( ellers har du en pen bil:) har sikla litt på dtm replica felger i svart med rød pinstripe rundt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornadorot Skrevet Desember 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 (endret) Vet ikke hvor mye den er senka foran, men står justert til bunns foran på fjørbeinet. Får akkurat en pekefinger mellom dekk å hjulbue...Bilen er en tanke høyere bak en foran, for å få det rette stuket ;P Endret Desember 8, 2011 av Tornadorot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tornadorot Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2011 Kan jo legge inn noen nye bilder av bilen min etter litt oppgraderinger fra i sommer. Audi 100 2.3E "Tornadorot" Sommermodus 2011, med nye felger og S4 hovedlykter.... InterAction LM Replica, 8x18" et35, 215/40R18 Fedreal SS595. 2x Simons 2,5" rustfrie dieselstusser (selvsveist) på orginalt eksosannlegg. Skiftet interiør til komplett S4 Recaro-interiør i mørkt tøy. Til slutt et bilde fra vintermodus 2011/12 Orginale hvitlakkerte Bolero-hjul, 8x17" et40, 205/50R17 Federal Himalaya. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg