GreenMile Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Hei, Jeg har akkurat byttet clutch på min Primera 97 1.6 og det virker som om den ikke klarer å frikoble helt. Kan ikke ta i revers uten at det spraker og mellom andre og tredje er det litt spraking. Er 99 % sikker på at den er satt på riktig vei da dette ble dobbelsjekket. Noen som vet hva det kan være? Er forøvrig en valeo. Kan ikke begripe hva det er, har prøvd og justert men det hjelper ikke. Girolja er riktig. Den tar forøvrig langt inn, men det skal vel være sånn med en helt ny en Trenger hjeeeelp mvh E Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbopow Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 det er vel vaier på den?mulig den må justeres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GreenMile Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Ja, er det. Den er justert på alle mulige måter uten at det ble bra. Siter There's no replacement for displacement Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 Sjekket ved clutchpedalen om det er noen justeringsmuligheter der og? Er wiren slakk? Hvis ja, så høres det ut som om noe er montert feil og at den ikke klarer å kobles helt fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gotthard Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 og du har satt girstaget akkurat der det satt? opplevde på en ford jeg byttet clutch på at den spraket og greier, viste seg at girstaget fra spaken ikke satt helt korekt på staget inn til kassa... Siter -.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- Opel Insignia sport tourer 2009 Kia Soul 2018 Golf 5 1,6L 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg