magnarbore Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 Selger muligens motoren jeg hadde plan om å bruke i golfen :) motoren står i "deler". altså toppen er skrudd av. meninga var jeg skulle vaske alt å sette den i en Golf 16v, da denne kommer fra en passat og er plug and play :) har aldri hatt start på den, da jeg selv kjøpte den for 3 uker siden :) har ikke hatt den montert, men den skal være strøken. Følger med et nytt uåpnet slipesett(pakninger) til den. fin motor som har stort potensiale! Org effekt er 137hk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meanbean Skrevet August 17, 2010 Rapporter Share Skrevet August 17, 2010 Antar dette er en høyblokk? Kan du ordne sending? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet August 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2010 sending kan alltids ordnes, om prisen er riktig ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet August 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 selges for 3500 komplett, med nytt paknings-/slipesett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2010 bumper denne også :) ! 3000,-! komplett med nye pakninger (slipesett) og toppbolt sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 bump!! selges til førstemann med et fornuftig bud :)! MÅ BORT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z3011 Skrevet November 19, 2010 Rapporter Share Skrevet November 19, 2010 Hva følger med motoren da? er det kun ren blokk og topp eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2010 bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 bump :)!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet November 23, 2010 Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 Motorkoden?:D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2010 9a :) tenkte jeg skulle ha den i golfen min, men så ble den solgt vart ikkeno :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 bump ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corradop Skrevet November 24, 2010 Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 passer den i corrado? girkasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2010 passer i corrado ja. Girkasse nei, men kan monteres rett på org girkasse:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnarbore Skrevet November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2010 bump :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg