Housey Skrevet August 29, 2010 Rapporter Share Skrevet August 29, 2010 haha jeg liker den da! og jeg liker å ta i litt :D og ta i "litt" er greit :) men og regelrett drite seg ut er noe anna :drive2 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 1, 2010 Rapporter Share Skrevet September 1, 2010 jaa... hallo? forventer ett eller anna baluba-svar fra trådstarter her nå :p haha Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badbusa Skrevet September 16, 2011 Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 hehe høres nesten ut så dåkker aldri har sett en g60 me 400+ hk xD det e jo rimeli simpelt å bygge :P første du gjør e å hiv g-ladarn tell fans :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet September 16, 2011 Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 Er greit å komme med noe konkret når man skal skryte på seg flere hundre hk da... Greit nok at det er mulig, men man får ikke mye troverdighet hvis det beste du kan komme med er "pappa'n min er sterkere enn pappa'n din"... :) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 16, 2011 Rapporter Share Skrevet September 16, 2011 hehe høres nesten ut så dåkker aldri har sett en g60 me 400+ hk xD det e jo rimeli simpelt å bygge :P første du gjør e å hiv g-ladarn tell fans :P Jeg har aldri sett eller for den saks skyld hørt om en G60 motor, selv med turbo som har 400hk + Selv de som bygger 16vT sliter i aller høyeste grad med å bygge motor med 400hk, altså da en motor med et i utgangspunktet bedre utgangspunkt. Slenger meg med Housey, veldig spent på litt specs på den motoren altså, aner jeg eksos med doble O-bend og dobbel veivaksel returfjær? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NothinDoin Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 Hører jeg blinklysolje og turbovinge? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest johnnyfree Skrevet September 17, 2011 Rapporter Share Skrevet September 17, 2011 sett i en golf 3 td kode aaz med 75hk. da holder du G60 ganske bra!;). hvertfall til 100+km/t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 18, 2011 Rapporter Share Skrevet September 18, 2011 hehe høres nesten ut så dåkker aldri har sett en g60 me 400+ hk xD det e jo rimeli simpelt å bygge :P første du gjør e å hiv g-ladarn tell fans :P da har man heller ingen G60 motor lengre........................................ Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg