chrysler84 Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Når jeg tar løst, og når jeg kjører sakte i lav gir, med lite turtall, så har jeg en ristelyd fra motoren. Kan muligens høre ut som et deksel rundt eksospotta eller noe slikt? Hører ingenting av lyden når jeg først har fått opp farten litt, men spesielt når jeg tar løst, og i 2 giret ved lav turtall (når jeg gasser litt), så kommer det en irriterende lyd. Nån som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet August 16, 2010 Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 det er "standar" på de fleste stratus... det er vist en metal platte rundt lambda sonden som løsner og rasler slik du beskriver... så vidt jeg vet er ikke stor annet å gjøre enn å bytte hele eksos mangfolden -og meget dyrt. jeg skrur bare opp lyden på anlegget så blir den borte som regel :chairshot har forøvrig samme rasle lyd i begge stratus :checkflag: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 19, 2010 Rapporter Share Skrevet August 19, 2010 Kan også være løs innmat i katalysatoren. Hadde det på min -95 LE. Skranglet noe voldsomt på lave turtall ;-) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg