Gå til innhold

Norske oldschool prosjekt

Ranger emnet


Baldrick

Anbefalte innlegg

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har kun gamle bilder av Andie sin med 90 fangere o.l. og de tror jeg ikke han vil skal legges ut :D

 

Burde egentlig ha endret tittel på tråd slik at også "vanlige" einsere også legges inn her, men de må være Norske ;) Utenlandske einsere finnes der mange andre tråder om...

 

Einserfreak sin GTD (før han solgte den):

goran.jpg

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Husker feil? den bilen har stått i en garasje de 3 siste årene så jeg tviler på at du har sett den i det hele tatt.....

skjønner godt at andi ikke orker å være her på bilforumet

 

Hehe her på bilforumet er det noen som har skikkelig peiling,noen som har litt og noen som bare henger seg på.. og svarer på andre tråder med hva de har lest på andre.......

no offense Jontis................................................

 

 

ikke at jeg er noen ekspert.....

vemund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

 

Husker feil? den bilen har stått i en garasje de 3 siste årene så jeg tviler på at du har sett den i det hele tatt.....

skjønner godt at andi ikke orker å være her på bilforumet

 

Jeg så et bilde av den, og jeg synes å huske at det var med chrom fangere, men jeg husket feil, da det bare var med orginale fangere. Unnskyld. Jeg beklager. Faen, du virker som en gretten gubbe på 70 år.. Fatter ikke at du gidder å henge deg opp i noe så bagatell messig..

 

Om Andie gidder eller ikke gidder å være her, det driter vel jeg i? Det er 5000 andre medlemmer her.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte litt igjennom tråder her på forumet..

 

Fant litt Old School golfer fra Norge..

 

Den grønne til Einserfreak, bakfra:

attachment.php?s=&postid=102646

 

Motoren i Einserfreak sin grønne; 16v med Weber 45 DCOE

attachment.php?s=&postid=102649

 

Andie Eins sin bruksbil, Golf 1.

attachment.php?s=&postid=157722

 

Andie Eins sin 1'er, fra låven eller noe? Sto det hvertfall. Med chromfangere? Sprøtt det nitewlkr.

attachment.php?s=&postid=165436

 

 

Ellers, skulle man funnet litt bedre bilder av Golf16v sin Golf 2.

 

 

Copyright Kid-A (I think)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kroffer

Hva er vitsen med å slenge drit på den måten da? Var da ikke noe ondsinnet forsøk av Jonte til å drite ut Andie..

 

Jeg vet ikke. Jeg bare blei forbanna når han angriper meg på den måten, jeg tok feil, jeg innrømmer det, og jeg beklager det!

 

Jeg bare husker å ha sett bilde av en vinrød Golf 1, med lykter med kryss i, senket, og feite hjul.. Og jeg synes å huske at det var med chrom fangere, men det var altså orginale gamle fangere. Sorry for at jeg husket feil!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår