Glennarn Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Hallo! Lurer på en ting, det er merkelig lyd når je svinger brått eller fort i en venstresving. Det er liksom "donk donk donk" hele tiden gjennom svingen, så je må kjøre utrolig sagte gjennom svingen om den lyden ikke skal komme. Kjører je fort så kommer den :s Skjønner ikke hva det er. Noen som har forslag på hva det kan være ? Begynner å irritere meg litt. Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Drivknute vil jeg tro. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Drivknute vil jeg tro. På hvilken side da ?! Eller er det umulig å si ? Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Om det er drivknute så sier den ofte klakk-klakk-klakk ved sving, mest til den siden med dårlig drivledd. Merkes ofte mest ved lav hastighet hvor man kan ha stort rattutslag. Det at det oppstår mest ved høyere hastighet eller brå sving er litt rart. Det kan evt. være bærekule som skrangler. Da vil du gjerne også merke klunk i hump m.m. PS: Holder med en tråd. Slett den andre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Mest sannsynlig ytre drivknute på venstre side, det er vel en slags klassiker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennarn Skrevet August 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 Mest sannsynlig ytre drivknute på venstre side, det er vel en slags klassiker :) Okay, da får jeg prøve å skifte den : )) Siter (x) Ford Sierra 2.8 V6 (x) Vw golf 3 1.9 TDK (x) Mazda 323 1.6 (x) Vw golf 2 1.6 (x) Seat cordoba 1.6 (x) Vw vento 2.0 (x) Vw golf 3 1.9D (x) Vw golf 2 GTI ( ) Audi 80 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg