16vturbo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Kan ta å kappe vekk driten og heller sette vanlige rør der ;) kan gi dere feedback når det er gjort:P men første prioritet er ledningsnettet til sehen! :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 har heller ikke innmat i kattene mine, blir bare skrangle lyd :) Men at bilen går noe bedre er det ingen tvil om. Katalysatorer dreper effekt, er det ingen tvil om. Bare se på opel sine data for f.eks en bil som ble utgitt både med og uten katalysator. Opel Kadett GSi 16v, oppgitt til org 157 hk uten kat i 1988, og i 1989, samme motor med kat oppgitt til 150 hk org, altså 7 hk effekttap og det med kun 1 kat. Omega v6 har 2 stk kat, 1 kat pr 3 sylindre, ingen skal komme å si det ikke blir effekttap av det. Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 hvem vet? kansje det bli mindre motstand i cat'ene pga. at det er 3 cyl pr cat? kaddetten hadde 4 cyl på en kat, noe som betyr mere motstand ? :P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 Ofte på tyske sider ser du at f.eks X30xe omega motor er oppgitt til 211hk "MIT KAT", altså med kat. Den er mere hk uten kat :) Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 joda, men ikkje like mye effekttap som på kadetten i og med det blir mindre motstand? er overtrøtt, ikke døm meg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet August 8, 2010 Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 joda, men ikkje like mye effekttap som på kadetten i og med det blir mindre motstand? er overtrøtt, ikke døm meg :) Jeg er trøtt også så dømmer ingen hehe. Nå har ikke jeg sett test data for omegaen, med og uten kat. Men vil anslå ca 10 hk tap med de 2 kattene og org eksosanlegg. Sikkert noe mindre tap med f.eks simons. Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2010 janei, ikke vet jeg, får bare ta å fjærne di å se om den går bedre :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 ja.. for mange biler, å for mye å tenke på! jobber forøvrig sikkert med kompisen din! ;) hvem sin kompis ? :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet August 10, 2010 Rapporter Share Skrevet August 10, 2010 hvem sin kompis ? :) Erlend Blindeimsvik? Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2010 hmmh.. hørt navnet. Facebook? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 14, 2010 Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 Hadde to rør istaden for kat. på min 3,0.. Putta på kat. og lyden blei beire og merka ingen forskjell på effekt. Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 ble det bedre lyd/finere lyd med katter? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muren motor Skrevet August 15, 2010 Rapporter Share Skrevet August 15, 2010 vil tru att to rør isteden for kattane lager en del ulyd.. Men renska katter blir jo en fin resonansdreper.. har ingen problem med lyden på min hvertfall. Siter Opel omega 2,5-96 Opel omega 2,5-96 Nr2! Opel manta-72 2,4i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2010 det blir vel bedre uansett? har en kat med ødelakt innmat har jeg funnet ut -.- Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg