Gå til innhold

Rense taktrekk

Ranger emnet


slitenvolvo

Anbefalte innlegg

Eller Meguiars all purpose cleaner. :) Jeg brukte den + børste og steamer etterpå. Ble som nytt! Det som var sjukt var at jeg renset en liten flekk som var kommet (oljeflekk), men så så jeg at flekken var så jævla hvit etterpå. Renset så 1/4 del av trekket og 3/4 var nesten SVART. Man ser det ikke før man renser det. Helt sjukt hvor skittent det var.

BMW 318is coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville prøvd med en tube Nylonvask, fåes kjøpt i fleste dagligvarebutikker for ca 30kr. Er meget skånsom, men himla effektiv. Bland ut en liten klatt krem i litt vann og påfør med en svamp eller en litt myk skrubb som ikke rasper opp taktrekket. Jobb middlet godt inn og skyll godt med rent vann etterpå, for dette stoffet produserer endel skum. Men dritten følger med skummet ut også!

Har testet nylonvask flere ganger på temmelig bedritne gulvmatter og diverse, og blir like positivt overrasket over resultatet hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Jeg ville prøvd med en tube Nylonvask, fåes kjøpt i fleste dagligvarebutikker for ca 30kr. Er meget skånsom, men himla effektiv. Bland ut en liten klatt krem i litt vann og påfør med en svamp eller en litt myk skrubb som ikke rasper opp taktrekket. Jobb middlet godt inn og skyll godt med rent vann etterpå, for dette stoffet produserer endel skum. Men dritten følger med skummet ut også!

Har testet nylonvask flere ganger på temmelig bedritne gulvmatter og diverse, og blir like positivt overrasket over resultatet hver gang.

 

Nå har jeg fulgt tipset ditt her, og skal prøve meg på dette! Kosta meg 20 kroner den tuben, så om det fungerer så godt som folk skal ha det til så vet jeg hva jeg skal bruke i fremtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår