tikka Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 skal til og skifte bremser bak på min gti 16v. har fått alt av på høyre side. men på venstre sliter jeg litt. har fått av calipteren, men den "caliper holderen". den calipteren sitter i. får jeg ikke av. den sitter i 2 umbrako bolter. har fått av den øverste bolten. men den nederste sitter så sykt godt fast(sikkert rustet fast). har prøvd og varme med håndbrenner. men uten hell, og nå har jeg greid og runde bolten slika at umbrakoen ikke vill ta tak. fikk slått inn en torx som var litt større. varmet igjenn. uten hell. har dere noen gode tips? lurer på om jeg bare kan kappe hode på bolten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2010 Du kan naturligvis kappe hodet på bolten. Men bolten vil trolig sitte like hardt fast, men rustløser kommer kanskje lettere til gjengene. Eneste mulighet for å få tak blir vel en wisegrip tang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Stålborr og en skikkelig drill......eller mere varme Tommy dukenukem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2010 Sveise på en mutter, eller banke inn en T55, kan greie det med ei jævla god wisegriptang også, men da må man hjelpe til med å vir klaven med tanga... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2010 endelig gikk det. takk for svar. fikk sveiset på en bolt med mye varme. smørte godt med rustløser over en time. så gikk det til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg