stian90 Skrevet Juli 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 (endret) Har en Mondeo MK3 2001 mod jeg skal selge og lurer på hva den er verdt.. Modell: Ford Mondeo 2001 - 1,8 125hk - Kombi - Trend utgave - Km stand 166.000km - Fulgt alle servicer fra ny til siste i oktober '09 - EU godkjent til utgangen av oktober 2011 - Kvitteringer på alt påkost i mitt eie - Trend utgave med mer utstyr. Skinninteriør i bra stand - Starter og går uten problemer, bruker ikke vann eller olje - Verdt å nevne er det chrome vinduslister på den, facelift grill og bilen er godkjent senka 30mm i vognkort - Alt teknisk fungerer (unntatt håndbrekk) - Nylig påkostet ca 25.000kr, følgende er skiftet siste år: Calipere bak Skiver foran/bak Klosser foran/bak Endeledd høyre side Drivremspenner til A/C, dynamo, vannpumpe etc Glidedeler til calipere bak Hevemekaniske på førerdør Boblete vinduslister byttet ut med chrome type Div småtteri: Pærer utv, innv, vinduspussere etc Ny org radio (retail modell fra 2007) Mangler/feil: - Noe skjønnhetsfeil (men vil ikke si det er mer enn normalt for en 2001 mod) - Litt slitte dekk, bør skiftes ut snart - Håndbrekkwirene må skiftes ut da brekket ikke virker nå, de har strekt seg og hekta av caliperne (nye wirer følger med) - Mangler nakkestøttene til baksetet Tenkte meg en prisantydning på ca 59.000,- er dette for mye å be om? Endret Juli 22, 2010 av stian90 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 9, 2010 Rapporter Share Skrevet August 9, 2010 60 tusen er vel en OK pris vil jeg tro ja. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg