Dissey Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Det er bare å ta frem sveiseapparatet da og kjøpe noen ekstra rør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Dissey Det er bare å ta frem sveiseapparatet da og kjøpe noen ekstra rør. "problemet" ligger vel i at festa til dempern er for langt fra støt fangern.. så må vel da ordne nye fester på karosseriet... for må jo nesten feste demeren.. vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Jepp, må det da, Det skal ikke være lett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Originally posted by Dissey Jepp, må det da, Det skal ikke være lett. nei ska vel ikke det hehe har du no effekt anlegg på passaten din du? funnet ut no mere om speil ell? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Kjøpte potta av VWFREAK, han brukte den på Jetta'n før, så han hadde sveist på 2.5" rør p å den, så den er nok ikke for kort ;) hehe men den må skjøtes for og passe... spm er vell om jeg bare skal kappe av den gamle potta, og sveise på den nye, eller om jeg får tak i rør slik at jeg kan bytte ut den som går over bakakslingen (eller hva nå det er :D) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Jeg har simons anlegg jeg og green filter. Har ikke kommet lengre. Skal bytte kat. snart til en med bedre gjennomstrømning. Ellers har jeg ikke funnet noen spes med speil ennå. SKal sjekke i Sverige til Fredagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 kan du poste bilde av filteret..?? du har 2l du..?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Jepp jeg har 2 liter jeg. Får ordnet meg varmeskjold i slutten av uka, ser det blir bra.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Originally posted by Dissey Jeg har simons anlegg jeg og green filter. Har ikke kommet lengre. Skal bytte kat. snart til en med bedre gjennomstrømning. Ellers har jeg ikke funnet noen spes med speil ennå. SKal sjekke i Sverige til Fredagen. fornøyd med simons anlegget? vurdert det selv men veit ikke. hørt der ruster fort er det tilfelle? kj sleng ut bilder hvis du finn ut av potta da.. syns det er litt jall med universal potte men bedre en ingen ting :/ vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har hatt det ett år nå ca så jeg vet ikke jeg, det er jo ikke akkurat rustfritt stål, men er vel like greit som org. skulle jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Fikk kjøpt meg Apexi filter i går da... så skal på auranor (ventilasjonsbedrift) nå i påsken og mekke overgang... ;) Best i test og greier.. pluss at det er vedlikeholdsfritt... slipper og brenne opp LMM Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2004 Dissey: Hva har du gjort med vakumslangen som styrer kald/varmluft... Den tynne altså, som går inn på luftfilterboksen... Har du plugget den igjen, elle latt den stå åpen..?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Den står open den tror jeg, vist jeg ikke dro den vekk, husker ikke helt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 med andre ord.. den er borte ;) hehe.. trekker da friskluft :P Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2004 Da vutt... har jeg fått lakkert endel av interiøret i bilen min + at jeg har fått på Konfilter... type APEXI, så da blire saker.. hehe poster opp bilder i løpet av morgendagen.. Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg