[kj] Skrevet Juni 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2004 Nå blire noen dårlige bilder her ;) måtte bruke mobilen litt ;) hehe kanskje noen av dere kan hjelpe meg litt her - sjekk denne hvordan får jeg plassert subbene optimalt i bilen uten og måtte herje hatthyllen...?? *kremt* Tror jeg trenger ett senkesett jeg gitt ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Hjelper det å få den litt lavere . Når skal du sende den til Lakkering da ? Ser ut som om du har det meste på nå? Har selv fiksa litt lakkering bak på bilen. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 EY! samme felger som meg jo :D Hva heter de? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by Dissey Hjelper det å få den litt lavere . Når skal du sende den til Lakkering da ? Ser ut som om du har det meste på nå? Har selv fiksa litt lakkering bak på bilen. :) sveisa ell sparkla du der passat merke hadde vært? og hva brukte du på den plata? den er jo sånn hakkete / ruglete? bare våt puss og lakke lakke med boks? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Derpassat merket var,så bare sparklet jeg over og på plata bare grunnet jeg og sprayet over med lakk, så det er fremdeles ruglete på de feltene bak, men det ble hvertfall bedre enn det det var. kanskje får sveiset en plate bak i stedet en gang i fremtiden. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Originally posted by Dissey Derpassat merket var,så bare sparklet jeg over og på plata bare grunnet jeg og sprayet over med lakk, så det er fremdeles ruglete på de feltene bak, men det ble hvertfall bedre enn det det var. kanskje får sveiset en plate bak i stedet en gang i fremtiden. :) oki doki har lurt på hvordan det ble med lakk pga de ruglene messom.. vært tøft og fått det helt glatt. sett en passat som hadde glatt plate går jo ann og fixe noe. lakka du foresetn fangerne og listene selv ell? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juli 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2004 Det er vel bare å pusse ned det. Har bare lakkert listene selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Dissey Det er vel bare å pusse ned det. Har bare lakkert listene selv. Lakka du listene selv med boks ell? hvor lakka du fangerne da? Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Lakkerte med boks ja, ble ikke helt hundre prosent, men det holder så lenge, fangere og grill og slikt med lakkert hos en lakkere i Moss. Ikke så veldig bra jobb de gjorde akkurat, men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by Dissey Lakkerte med boks ja, ble ikke helt hundre prosent, men det holder så lenge, fangere og grill og slikt med lakkert hos en lakkere i Moss. Ikke så veldig bra jobb de gjorde akkurat, men men. hvor mye måtte du ut med for lakkeringa da? ble det no farge forskjell på listene og resten av bilen ell? vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Det ble litt farge forskjell på listene, tror jeg batelte 4000 for fanger foran og bak sideskjørt grill, en hjulbue , panser og bakplata under fangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2004 Originally posted by Dissey Det ble litt farge forskjell på listene, tror jeg batelte 4000 for fanger foran og bak sideskjørt grill, en hjulbue , panser og bakplata under fangeren. det er jævli billig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg