Omega b Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Etter å ha tatt av rattet for å fikse et problem kom et annet problem. Airbag lyset lyser. Koblet ut kontakten som gå i airbagen under demontering. Må denne resettes eller noe etter demontering? Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Airbag lampe må resettes med f.eks. VAG-COM. Om tenning er av, og helst batteriet frakoblet, når du demonterer rattet og til alt er montert igjen kan man unngå at lampa aktiveres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega b Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2010 Batteri/tenning osv var av/frakoblet da jeg ikke tar noen sjanse ang airbag. Var derfor jeg synes det var merkelig at det lyste etterpå. Nå når jeg skrur på tenning lyser det som normalt så slukker det etter noen sek sånn som det skal men det kommer på igjen i samme sek som det slukker/blinker. Men om det må resettes med vac-com så er det vel det som må til. Siter 95 Omega b 2.0 16v 00 Audi A4 2.5tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg