Gå til innhold

ettermontering av facelift baklyker

Ranger emnet


- Pal -

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Har kjøpt meg slike facelift baklykter, men til forskjell fra de gamle lyktene hvor pærene er plassert litt "her og der" så skal alle inn på en mer eller mindre loddrett rekke i faceliftlyktene. Så det jeg da lurer på er om dette er noe jeg må modifisere å få til å passe selv? eller om jeg kan kjøpe den pæreholdern som kom med facelift a4-en og bare plugge rett på den kontakten jeg har nå? ellre krever dette klipping i ledningsnette?

 

nå har jeg de lyktene med oransje "blinkestripe" øverst

 

takker for alle svar;)

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har '00 facelift lykter m/ '00 pæreholdere på min '95.

 

Du får kjøpt bare pæreholder på Møller.

Men det trengs litt moding for att det skal bli riktig.

Kjørelys og tåkelys ble riktig på mine, men ryggelysa fungerer som blinkers så jeg har hvite blinkers atm >.>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å få bliklys til å bli bliklys og ryggelys til ryggelys var grei skuring,(som sakt før her, bytte om to ledninger) kan legge ut fargekodene her, sånn hvis det er flere som skulle lure. Men blir noe rart med kjørelys og bremselys. Kjørelysene lyser ikke i det hele tatt, mens bremselyset lyser konstant og litt sterkere når man bremser. Må finne ut av dette når dagslyset viser seg igjen;)

 

er kjørelys som er øverst i faceliften og bremselys nederst?

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, okey. da skal det bli greie på saker og ting her:D

 

da var man ute å tok en kjapp test og vist pokker var det tåkelys øverst, hvorfor tenkte aldri jeg med det i går:S ja, ja nå blir det i hvert fall orinings:D

Endret av - Pal -

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår