Gå til innhold

Trøbbel etter motorskifte C20NE

Ranger emnet


LuxXxuS

Anbefalte innlegg

hei!

kan noen forklare meg dette?!

ha skifta motor på vectran min. satt inn samme type motor som var fra før. (c20ne) når vi fikk start på bilen og ga full gass sp kutta den på 4000 rpm og datt ned på 1000 rpm før han ga på gass igjen og videre og videre.. når me sku finne ut hvorfor den alltids kutta på 4000 rpm så drog vi ut kontakter til tenningsmodulen ( den bak gass spjelda) da gjekk han på alle turtall men fjusker litt.. så drog me ut kontakter til tomgangsregulator og da gjekk bilen heilt som den skal. kan noen forklare meg hvorfor det er slik?

Endret av JChE
Trådtittel endret til noe mer beskrivende, slik det skal være.

Opel Ascona C GT 1989(Solgt)

Volvo 240 1986 (Solgt)

Opel Vectra A 8v 1990 (vraka)

Opel Vectra A 8v 1995 (Følg med: http://www.bilforumet.no/bilmerker/opel/vectra/277812-luxxxus-opel-vectra-prosjekt-d.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår