Einar Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 (endret) Legg inn det dere mener er skremmende ille, eller komiske annonser for salg av biler her. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=20798014 Åssen for folk seg til å lage en slik annonse, også i tillegg en "butikk", tror dette er den verste annonsen jeg noen gang har sett, er jo flere bilder av annet enn bilen... Endret Juni 26, 2010 av Einar Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Jeg hater at folk skriver med kun store bokstaver i annonsen, det blir så trasig å lese, samtidig som du føler at en bilselger står og roper deg midt opp i trynet når du skal kjøpe bil! Edit: Haha! Ikke mulig å gå nøtts med caps locken her nei:D Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 å jo da, det GÅR OM MAN VIL, MEN ALT FÅR IKKE LOV Å VÆRE STORT!!!! BileN HAR KUN!!!! GÅTT !!!! 20000!!!!! Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Hehe. Bruker også å se for meg at personen roper meg midt i trynet, når det er overdreven capslock slik som i denne annonsen. :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 capslock og masse utropstegn= SKRIKING!!!!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Bildene som var lagt til var jo helt idiotiske. Amatør Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Er nok ikke den verste, men som andre har sagt her er CAPS LOCK UTROLIG IRRITERENDE!!!!!! :D Får ikke noen hyggelig følelse når jeg leser annonsen, blir som om noen roper inn i øret på deg og på død og liv skal selge bilen. Den verste annonsen hadde vel ikke hatt bilder i det heletatt, og minimalt med info om bilen.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22845322 beste bilannonse på finn Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 jEG SKJØNNER IKKE HVA DERE SYNTES ER SÅ FEIL !!!!! Hehe, ser at mange ikke er interisserte i å selge. Jeg handler aldri bil av noen som skriver en dårlig annonse, da hopper jeg bare videre. denne var fin: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=23063892 Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Haha, fin den voyageren der ja! Noe som irriterer meg er annonser fulle av skrivefeil, manglende navn på selger, og feil info om bil. Folk bør ha en viss peiling om hva bilen har av utstyr før de legger ut annonse. Det er også fryktelig irriterende med folk som skriver 1kr i prisfeltet, selv om bilen egentlig koster 500000. Da blir det bare vanskeligere å søke fornuftig... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2010 Haha, fin den voyageren der ja! Noe som irriterer meg er annonser fulle av skrivefeil, manglende navn på selger, og feil info om bil. Folk bør ha en viss peiling om hva bilen har av utstyr før de legger ut annonse. Det er også fryktelig irriterende med folk som skriver 1kr i prisfeltet, selv om bilen egentlig koster 500000. Da blir det bare vanskeligere å søke fornuftig... Japp, det jeg ikke fatter med det er at dem jo driter seg selv på leggen. Istedenfor å bruke 10 minutter ekstra på annonsen så må dem ta imot telefoner av folk som lurer på ting. Det er jo mer tungvint. Feil info er iallefall irriterende, en kompis og jeg kjørte mange mil for å se på den bil, når vi kom frem visste deg seg at bildene var gamle. Bilen så ikke slik ut i heltatt... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=22826349 Tidenes verste annonse er det ikke, og det så ut som en fin bil, men den var langt fra bra, og dette skal liksom være en forretning? Irriterte meg også over teksten omplett servicehefte: Greit, bilen har kun gått 46.000km, men det tilsier litt mere enn 2 servicer, og ikke minst på 31 år, man skal jo egentlig ha service årlig. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 (endret) ER VELDIG GLAD I CAPS LOCK! ALLE ANNONSENE ER SKREVET MED CAPS LOCK PÅ... KANSKJE CAPS LOCK' EN HAN' S HAR HENGT SEG OPP..?? :D http://www.finn.no/finn/car/used/result?orgId=1433065615 Endret Juli 10, 2010 av ChevroletVan Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 En annen ting om Ragnar Engesvik, er at jeg skulle kjøpe en Mercedes E.Klasse (W124) av han. Men han ville ikke selge fordi jeg ringte utenfor arbeidstid....alacocaina:fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Juli 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2010 I tillegg til at caps lock'en har hengt seg opp, kan det se ut til at komma- og punktumtasten har falt av tastaturet. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg