Papi. Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Bilen min (2-dørs coupé) har ein lei tendens til å bli veldig duggete. Dette særskilt under regnvåte dagar, samt når eg har passasjerar på også. Forslag til kva eg kan gjer med dette? Fryktleg irriterande. Varmeapperatet på fullt hjelper til dels, men AC'n verkar ikkje 100%, men likevel tykkjer eg det vert svært mykje dugg i bilen. Råd? Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Hvis bilen din har pollenfilter, prøv å skift det. Sjekk også etter fukt i dørkmatten. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Det du må gjøre er å finne plassen der vann kommer inn i bilen, og så tette det. Du kan begynne med å se på gulvet etter det har regnet i mange dager. Er det foran, i midten, eller bak? Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leepriest Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Eller du kan sjekke om omluft spjeldet/bryteren har låst seg i lukket stilling. Dvs at det luften kun sirkulerer inne i kupèen og at det ikke kommer noe friskluft inn. Jeg hadde samme problemer som det du beskriver og hos meg var omluftspjeldet låst i lukket stilling. Da dette ble fikset forsvant doggproblemene også. Jeg hadde prøvd alt fram til da. Siter Mazda 5 Opel Astra G http://www.gauldalgatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Var under bilen, og såg at eine gummiproppa var vekke, rundt tre centimeter i diameter. Får finne noko å tette att med der, sidan eg ikkje finn proppa. Men dette holet gjekk rett opp i golvet på bilen, og har vore vått der tidlegare, så der er iallefall ein stad lokalisert. Får tette att dette holet, og sjå om dette hjelper. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OdinA Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 sett inn ein luftavfukter (eletrisk). gjorde dette på min bil da det dugget masse på innsiden. ta ut løse matter og alt løst som fukt kan samle seg i og under så det blir bilen fortere tørr. Siter Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994 volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tindebrød Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 (endret) Du får sikkert bort problemet med det du har funnet ut, men sånn generelt mot mer vanlig dugg så hjelper det og å vaske alle rutene inni med litt salmiakkvann og tørke over med avispapir etterpå, det fjerner godt skitt som vann liker å feste seg på. Endret Juni 28, 2010 av tindebrød Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Juli 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2010 Tror du må tørke under isolasjonsmattene i golvet. min bil var søkkvåt da jeg reiv opp golvteppet (ikke plastmatta, men det som dekker hele gulvet) og kjente på det som låg mot stålet, fant også begynnene rust i golvet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg