Rune92 Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 (endret) Hei alle sammen :) Jeg tenkte jeg skulle kjøpe sportsfilter til omegaen min, men røret som går fra luftmengdemåleren og inn på filteret er ovalt, å sportsfilteret er som en sirkel. har noen en idè om hvordan jeg kan få det til å passe? På forhånd takk for all hjelp! Endret Juni 25, 2010 av Rune92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Skru av slangeklemma og stapp det innpå og skru igjen;) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune92 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 (endret) Ok, takk:) Er røret elastisk da? Trodde røret var av hardplass jeg :) Og hvilket sportsluftfilter anbefaler du? Er de på biltema brukbare? :) Og hva er best av dekket topp og åpen topp?: ) Endret Juni 27, 2010 av Rune92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 ikke kjøp biltema filter. De blir fort dårlige å drar inn finstøv. Kjøpe noe skikkleig. Sjøl kjører jeg med K&N Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune92 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 (endret) Er det ikke K&n som ødelegger luftmengdemåleren da? Hva me Tenzo-R? Endret Juni 27, 2010 av Rune92 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan H Skrevet Juni 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 Jeg kjører med PiperCross, funker fint. har hatt det i årevis :) Siter Opel Omega B 3.0 V6 24V X30XE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune92 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2010 men hvordan får dere det til og passe i forhold til "luftfilterboksen"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2010 Du tar jo selvsagt ut luftfilterboksen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg