kjekki Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Jeg har en 2006 mod Octavia Elegance som sliter litt med elektronikken(tror jeg) Har dårlig effekt i bilen og fikk diagnostisert at luftmengdemåleren var ødelagt. Verkstedet byttet denne + noen andre målere, uten hell... Jeg byttet den enda engang uten hell. Fremdeles dårlig effekt og motorlyset lyser. Har noen erfaringer med dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 turbo? men vist motorlampa lyser så burde det ikke være noe problem å finne feilen. var du på skoda verksted. og hus om det er norsk solgt bil har den 5års reklamasjonsrett. så om den ikke er chippa eller noe slik. så dekkes slike ting av reklamsjonsretten. :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekki Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Var hos Møller jeg fikk diagnosen ja... men skiftet luftmassemåler selv, så håper ikke det går ut over garantien. Får reise inn igjen til de med bilen. Bilen har jo kjørt 170.000 nå, så begynner jo å bli litt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg