Gå til innhold

Hva gjør du for å få ut aggresjonen?

Ranger emnet


kroffer

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint nå! Har akkurat kastet PS2-kontrollen i veggen og forbannet NFSU både høyt og lavt.. Det er én bane jeg ikke kommer forbi og fy faen så forbanna jeg blir! Hadde det ikke vært fordi jeg ga meg i tide så hadde nok TV'en logget i snøskavlen under vinduet mitt (3 etasje) og den stakkars platen hadde blitt grillet i fjæra med bensin og etter alle satanismens ritualer! Men nei..

 

Vet at det kanskje er umodent og alt der derre at jeg blir så forbanna "bare på grunn av et TVspill", men jeg tror ikke jeg er alene?

 

Hva gjør dere for å få ut arresjonen når dere (hvis der finnes noen?) bare aldeles ikke får det til med på et spill?

 

*ARGH*

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skriker og banner og drar til det nærmeste jeg finner.. noe som har resultert i den del såre knoker ;P

 

off topic: er misfits som har die die mye darling (men jeg vet metallica har covra den)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det verste dere har ødelagt i forsøket på å bli kvitt sinne?

Har selv skalla sund en game boy, knekkt en supernintendo-spake, brennt 2-3 CD'er og litt annet små-stash.. Merkelig at tastaturet mitt fungerer fortsatt :P

æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår i pulten eller på noe annet i nærheten og skriker som ei litta jentunge :) Kaste litt møbler og sånn hjelper også, men dama blir så jævlig nervøs hvis jeg tar av, så vanligvis blir det bare dæljing i bord eller pult :(

Kan sterkt anbefale å anskaffe punching bag. Hadde det før, men nått ennimår.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sur som faen. Mister som regel besinnelsen (ikke som regel som i ofte, men når jeg blir skikkelig sur), men er såpass heldig at jeg klarer å begrense meg til å slå i solide ting (bordet, skapdører). Har slått så jeg virkelig har angret noen ganger, men det er en deilig følelse å få det ut.

- 2005 Audi 2.0TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slår til allt rundt meg..Sparker til pcen osv.

 

Det jeg har ødelagt er et tastatur,et kabinett,en playstation kontroll og en siemens mobil.(kastet dritten i veggen da jeg fikk sladd på bilen to cm foran mål i gran turisimo 2)

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banner så jeg blir hes i stemmen..slår i bordet med det jeg har av kraft..har slått hull i skapdøra der jeg bodde før (var sånn plast/tre greie, fikk noen kutt på knokene av det ja). men har lært meg nå at det er best å skru av..og prøve igjen etter noen dager..da går det som regel bedre..(dette gjøres etter all banninga..slår ikke mer..ihvertfall ikke like mye som før)

 

Eller du kan dra den andre varianten..da jeg var yngre og hadde fått Nintendo..ble jeg så sinna at jeg beit i kontrollen..slang den i gulvet osv osv..snurr fart med ledningen og inn i veggen..tja..det var gode gamle dager.

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår