Gå til innhold

kjøp av firma bil

Ranger emnet


245tic

Anbefalte innlegg

Citroen Berlingo/Peugeot Partner av nyeste årgang er helt kurant å kjøre. Ingen erfaringer med Connect, men det beste er kanskje å ta en prøvekjøringsrunde hos div. bilforhandlere?

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caddyen er stilig ja. Og god å kjøre. Men jeg hadde mye trøbbel med min i forrige firmaet, den var ny i oktober ifjor, og var på verksted 4 ganger i løpet av 5 tusen km. Gasspedalen frøs fast flere ganger, og knakk en gang. Da låste den seg på full gass, og forhandler brukte flere måneder på å skaffe ny. I tillegg oppsto det feil med el.vinduer, sentrallås, bilen gikk i nødmodus og lamper blinket. Vi får håpe jeg hadde en mandagsbil, og at ikke alle er sånn.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge siden jeg hadde nye caddy 4motion på langtur på jobben 840km på en dag. mener å huske at jeg hadde et snitt forbruk på ca 0,5l pr mil på den da.

En ting som er litt negativt er at den er satans stiv bak, så man merker alt av humper osv på norges dårlige veier, men ellers en knallbra bil

lfsnorge.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gått for dei nye berlingoene... helt kurante biler! billige som fy!! caddy er en vag..dvs problemer.. nyere caddy har utrolig svake hjullager blant annet... har en på jobben på mest bytter sine hvert år...

04 Opel combo 1.7di

Opel rekord c caravan 1700

Vespa bravo

vw golf 2.0i stv(skrotet)

vw vento 1.9tdi(skrotet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville gått for dei nye berlingoene... helt kurante biler! billige som fy!! caddy er en vag..dvs problemer.. nyere caddy har utrolig svake hjullager blant annet... har en på jobben på mest bytter sine hvert år...

 

Enig, berlingo har blitt bra faktisk. Caddy har mye små og store feil. Når clutchen er utslitt, er ofte svinghjulet også utslitt. I tillegg mye elektronikkfeil...den er ikke noe bedre å kjøre enn berlingoen heller.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge siden jeg hadde nye caddy 4motion på langtur på jobben 840km på en dag. mener å huske at jeg hadde et snitt forbruk på ca 0,5l pr mil på den da.

En ting som er litt negativt er at den er satans stiv bak, så man merker alt av humper osv på norges dårlige veier, men ellers en knallbra bil

 

Det er bladfjøring bak på Caddy. Er fjøringa mjuk, er nok bladfjørene utslitt. Hehe.

Bilforumet.no
Super Moderator

Volvo S40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bladfjøring bak på Caddy. Er fjøringa mjuk, er nok bladfjørene utslitt. Hehe.

 

Mja, på fwd så er det bladfjærer, men jeg tror det er vanlige fjærer på 4-motion. Skal ikke si noe sikkert...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått for Berlingo, uten tvil, og tar jeg ikke feil får du den nye og som multispace vare, det er personbilen, med alt sitt utstyr som er montert vegg i.

 

da er den mykere i fjæringen, bedre seter, bedre støyisolert osv, aberet er at du får vinduer helt bak.

 

har kjørt endel caddy den siste tiden og, siden bilen min har vært en tur hos oppretteren, og jeg ble ikke imponert, caddyen er grei nok, men pokker ikke mer heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår