Alex_Kaasa Skrevet Juni 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2010 Hei Jeg syntes å ha sett en som har laget en 240 grill-tilhenger å lurte på om noen viste hvor kunne finni den hen. Også kommer jeg også til å legge ut noen bilder å greier av min egen bil som heter "SLASKEN". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2010 Du som er nye eiern av "Slasken"?.. husker jeg så den på skjærtorsdag, kjørte i kolonne med den til strømstad, strøken og tøff bil!:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_Kaasa Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Jada det er jeg som er den nye eieren av "SLASKEN". Har du noen bilder ifra den turen eller? Hadde vært gøy å sett noen bilder av den fra tidligere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Juni 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Kjenner han du kjøpte den av, den bilen er sykt pen og god vedlikeholdt. Du har skaffet deg en bra bil, hvor mye måtte du gi for den ? Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex_Kaasa Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2010 Måtte betale 30 tusen fordi det var noe galt med anlegget så han plukka ut det å reduserte ifra 40 tusen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2010 Har dessverre ikke no bilder av det nei:( 30 000 ja, det ekke ille for den bilen! den er strøken:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrusuki Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Har kikket ganske nøye på Slasken ja. Han som eide den, eller dama. Brukte den til skolen (Rosthaug) Så jeg kikka på'n hver gang jeg var på elevparkeringa. Flott bil. Har aldri hørt den gå da. Siter __________________________________________ Volvo 244 (1977) prosjekt/førstegangsbil Volvo L3314(valp/felt) 1964 modell. Volvo 244 (1990) Vinterbil :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Juni 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2010 Har sett den støtt og stadig, seinest i dag :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaffe Skrevet November 30, 2010 Rapporter Share Skrevet November 30, 2010 Slasken <3 Bebien våår! :D Siter Det man ikke husker det har ikke skjedd Det ÅRNÆR SHÆ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg