Gå til innhold

Skrusuki

Bruker
  • Innholdsteller

    27
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Skrusuki

  • Bursdag 01/27/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, Skyting, og Playstation
  • Modell (eks S4)
    244
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1977
  • Yrke eller sivil status
    Bygdetulling
  • Motor (eks 1.6)
    2,3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    rust og multicolorlakk
  • Fylke
    Buskerud

Contact Methods

  • Bosted
    Skotselv

Skrusuki's Achievements

  1. Nja. Har mer trua på at det er bensinpumpe releet. Har byttet på min egen. oppførte seg akkurat som du beskriver. Når den får stått litt og releet får kjøla seg ned så starter den igjen. Er loddinga i releet som begynner og slippe når det blir varmt. Hvis du ikke vil bytte, så går det ann og demontere det, og lodde opp punktene. Ganske fort gjort igrunn.
  2. Sjekk bensinpumpe releet. Hadde omtrent samme problem med min. Den startet og gikk, litt. Men stoppet etter en stund. Åpnet releet til bensinpumpa, og flere av loddingene var sprekt. Loddet på nytt, og nå er alt i orden (Bestilte nytt uansett da) Releet sitter mot torpedoveggen under dashboardet på pasasjer siden. Er hvitt.
  3. Takker :) Var det jeg også trodde, Så jeg prøvde med en ståltråd med krok i enden, og løfte opp måleren, men fikk den ikke høyt nok. Virka som om den traff toppen av tanken;P Men jeg prøvde vel ikke godt nok da:p
  4. Hvordan i svarteste skal man få ut armatyret i tanken. Det forbanna nettingfilteret og den "Ballen" går jo ikke ut... Trenger hjelp så fort som mulig.
  5. Var ikke fartdump. Men ett gammelt telehiv som ikke hadde "rettet" seg ut enda.
  6. Skal holde dere oppdatert så fort jeg hører noe nytt fra han.
  7. Takker for hjelp, og tilbakemelding :) Han Skal begynne i lære som bilmekaniker til sommeren, så lappen er ganske essensielt.
  8. Hallois. Legger inn en post for en kompis. Orginalen Ligger på Bimmers.no (http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=190128) hei, jeg veit dette ikke helt passer inn her men viste ikke hvor annet sted jeg skulle skrive det mandag 9 mai 2011 kjørte jeg(18) hatt lappen i 2 måneder) på vei hjem med en kompis(17), vi kom i litt over fartsgrensen(ca 90-95) i 80 sona(på den strekningen kjørte vi ikke forbi noen og vi ble ikke tatt igjen av noen og vi møtte ikke noen og det er ingen vitner), og bilen knakk sammen i en dump i en slakk venstresving, bilen dro tværs over veien og bilen skeld så sidelengs og traff autoværnet (der det bygger oppover) bil havnet på siden og sklei 50 meter før den så havnet på taket og skled de siste 50 meterene før vi stoppet, vi var raskt ute av bilen og tilkalte ambulanse og stoppet trafikk, vi ble med på legevakten med lettere skader, altså passasjer hadde ingen skader, men jeg(førerern) endte opp med forstuet skulder og noen skrubbsår, neste dag ringte jeg politiet og hørte hva som kom til og skje framover (bilen er totalvrak) jeg sa jeg ville ha en teknisk kontroll av bilen siden jeg er fast bestemt på at understellet sviktet. Politisjefen sa jeg bare kunne glemme det for han hadde en teori som han mente var riktik at jeg hadde kjørt altfor fort og ikke greid og styre bilen noe seffølgelig alle burde greie og holde igjen en bil selvom understellet svikter. vi skal nå i avhør og mulig rettsak. argumentene mine er: det var ikke fartsreduksjonsskilt selvom det var noen stygge dumper der, jeg kjørte på piggfrie vinterdekk,unnderstellet sviktet,ikke mye motstand når man sklir på taket, og at jeg er i nød for lappen når jeg har fått meg jobb der jeg trenger lappen og at jeg bor 6 mil unna jobben. de bremsesporene de hadde målt var ca 20 meter og sklilengenden var ca 110 meter, men det dem tror var bremsespor er egentlig sklispor hva tror dere vil skje framover? takker for alt hjelp!
  9. Trur nok du er på heeeelt feil forum.. Jeg har ikke peiling:p
  10. GnarKILL: Var bombe sikker på at jeg hadde sett bildene dine før:p Plutselig skjønte jeg at du var på Psforum du også. Jeg er forøvrig mye mer aktiv der enn her :p
  11. Jeg ordna det. Fant en spray som lukta skikkelig "himkok" fylte den med det, tørka den ren. Fylte så med "tynner" og lot det virke litt. Helte det ut også gjorde jeg rein mekanismen inni, så godt jeg kunne. Putta'n på igjen og fyrte opp bilen. Gikk mye renere enn før.
  12. Har en tomgangsmotor til en b230f motor som er full av shait, og gammal snerk. Alle skriver at man burde bruke startgass til og rengjøre med. Men jeg har ikke startgass. Hva annet kan man bruke?, har masse rart liggende rundt her. Noe spesielt man må være forsiktig med? eller er det bare og gyve på? Fremmgangsmåte?
  13. Han har bytta begge calipterne og skivene både forran og bak + klosser. Alt er kjøpt på bcb. Det så ut som den ene nye hadde noe av det samme problemet. Men han var så møkk lei hele bilen, så han smalt det sammen. Han mente at hvis det ikke funka nå, så kom han til og brenne hele "horebilen". 2 Måneder siden han bytta. Og ikke noe problemer enda :) Hele bremsesystemet med alt detta som skal gli + norske forhold og salting = hælvette. Spesielt bak, der sitter det alltid. Trommelbrems, det er fine greier det. Sku vært det på alle 4 hjula.
  14. Fader'n har akkurat samma problemet. Han har bytta klosser skiver og calipter. samma møkka alt sammen.
  15. Har kikket ganske nøye på Slasken ja. Han som eide den, eller dama. Brukte den til skolen (Rosthaug) Så jeg kikka på'n hver gang jeg var på elevparkeringa. Flott bil. Har aldri hørt den gå da.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår