Gå til innhold

grøftelys til a4

Ranger emnet


omeg79

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

De her:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.m748&item=220624208089&viewitem=&_trkparms=clkid%3D7690231715175900086

 

Passer dem rett inn i org. '95 fanger?

 

Aldri shoppa på ebay før, men hvis det er sånn så blir det her første handelen.

 

For på møller så har dem vel ikke Grill m/grøftelys ferdig,

Da må man klippe og lime inn grøftelysa selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke prøvd disse selv, men har sett at andre her inne sier at passformen ikke er 100% men med litt tilpassing så går det fint. Glasset er vist heller ikke av topp kvalitet, har vist en tendens til å sprekke pga av varme/kulde, men skal vist gå fint om man monterer led pærer. Men det er flere her inne som har montert som sikkert kan si litt mer og legge ved bilder av resultate.

 

Evt om du søker så finner du;)

1995 Audi a4 1.8adr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De her:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.m748&item=220624208089&viewitem=&_trkparms=clkid%3D7690231715175900086

 

Passer dem rett inn i org. '95 fanger?

 

Aldri shoppa på ebay før, men hvis det er sånn så blir det her første handelen.

 

For på møller så har dem vel ikke Grill m/grøftelys ferdig,

Da må man klippe og lime inn grøftelysa selv?

 

Monterte disse idag, og det var minimalt med tilpasning som skulle til for at det skulle passe.

Ca 5 min tilsammen med en kniv, så sitter de perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Fikk grøftelysa for en uke siden, men har venta på pærer fra proffvarsling.no (rhconsulting linken ovafor) i 2, TO, uker nå.

 

Monterte ebay grøftelysa i dag/natt men dem blir jo så vildt varme ! Glasset lykta, og plastikken på baksia ble så varm at det ikke går ann å ta på dem. Etter bare ett minutt. Usikker på om jeg vil kjøre me faenskapet.

Har forøvrig hatt grøftelys på samma strømmen uten problem før.

 

Noen som kan si meg om dem tåler det og er sånn, eller om jeg må sjekke strøm ledningen? Er ingen trikker så har 0 peiling spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk grøftelysa for en uke siden, men har venta på pærer fra proffvarsling.no (rhconsulting linken ovafor) i 2, TO, uker nå.

 

Monterte ebay grøftelysa i dag/natt men dem blir jo så vildt varme ! Glasset lykta, og plastikken på baksia ble så varm at det ikke går ann å ta på dem. Etter bare ett minutt. Usikker på om jeg vil kjøre me faenskapet.

Har forøvrig hatt grøftelys på samma strømmen uten problem før.

 

Noen som kan si meg om dem tåler det og er sånn, eller om jeg må sjekke strøm ledningen? Er ingen trikker så har 0 peiling spenning.

 

Merkelig, mine lå i postkassa et par dager etterpå.

Send en mail å finn ut hva som skjer.

 

Mine og ble jævlig varme før jeg satte inn LED, når jeg bytta pærer hadde isolasjonen på plussledningen smelta.. Men etter jeg satte inn nye pærer er de ikke antydning til varme selv etter lang tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår