16vturbo Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Her er noen av min. skulle hatt den nermere bakken ja! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Her er et bilde av min, litt for original, men 1. pri til jeg begynner som lærling er bensin. Det er en cd utgave med xenon,klima og annet snacks. Det er en 2 liter btw, synes den ikke går så værst, ser det er mange som klager på at det er en slapp motor i omegaen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Her er et bilde av min, litt for original, men 1. pri til jeg begynner som lærling er bensin. Det er en cd utgave med xenon,klima og annet snacks. Det er en 2 liter btw, synes den ikke går så værst, ser det er mange som klager på at det er en slapp motor i omegaen. steik, du har cd du! jeg har en GL... :( Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Gamle Omegaen min. Savn. Min og pappa sin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Er godt med litt luksus :D Mangler å ordne noen irriterende småfeil så er den 100% Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeo Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Her er min: Motoren går ut til helga, og blir erstattet av en Y32SE - 3,2 :) Siter 1996 Omega B 3,2 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zr900turbo Skrevet Juni 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 Ikke så mye å skryte av men 97 mod, CD-utgave, sportsgrill og en annen bakpotte er det eneste som er gjort :) Forutenom stereoen da ;) (a) Siter Opel Omega B2 c20let @ gt2871 phase 3,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2010 bare å få lagt dem helt ned på bakken! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juni 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2010 ligger en del forum biler her å. http://www.bilforumet.no/omega/210712-insprasjonstrad-omega-b.html Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Hvordan legger mann inn bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Last opp bildene til bildr.no eller photobucket.com, så trykker du på det gule ikonet du ser i hurtigmelding med et fjell på. Så får du frem et vindu der du legger inn linken til bildet. Alternativt kan du skrive Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Ka måtte du gi for motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Juni 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2010 Her er min: Motoren går ut til helga, og blir erstattet av en Y32SE - 3,2 :) Ka måtte du betale for 3.2 literen? Har en stående som jeg muligens skal selge... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg