Fermann Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Når jeg har tenningen eller bilen på så bruker det å starte en pumpe av noe slag ca. hvert 5. minutt og går i ca. 1 minutt. Høres ut som om pumpen befinner seg under luftfiltret. Hva tilhører den til og hvordan få den til å stoppe/fungere korrekt? Siter Opel Omega '97 2.0l CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fermann Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 (endret) Er forresten en høy og irriterende lyd som ikke har brukt å være der før ihvertfall ikke så hørbar, kan den ha kommet pga. en kræsj jeg hadde? Endret Mai 31, 2010 av Kennet Siter Opel Omega '97 2.0l CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 det har vel ikke slått deg at det KAN være en av de to eller tre viftene du har på radiatoren? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Tror vel heller det er den ekstra sirkulasjonspumpen til kjølesystemet, og den skal vel gå litt nå og da Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 det har vel ikke slått deg at det KAN være en av de to eller tre viftene du har på radiatoren? Hører den durelyden på bilen min også. Det er ikke vifta som starter, hvorfor i svarte skulle den starte når tenninga står på? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fermann Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2010 Tror vel heller det er den ekstra sirkulasjonspumpen til kjølesystemet, og den skal vel gå litt nå og da Naa og da ja, men ikke hele tiden? Siter Opel Omega '97 2.0l CD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pilsbeer Skrevet Juni 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2010 Har samme problem på min, da jeg skulle starte den istad, var det plutselig en sånn irriterende susende lyd fra den pumpa.. og den sto og susa hele tiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg