Gå til innhold

MacGyver93's Golf 2 1,6L GL RAT-LOOK THE END

Ranger emnet


MacGyver93

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er virkelig ikke denne trenden over??

 

 

 

Har ikke sett noen 2ere blitt bygget med RS-styling eller M3-speil på en 4-5 år nå.. Hvor mange ratlookere jeg har sett? Har ikke tall.. :)

 

Ikke alle er wannabetrendhorer vettu..

Å det siste der!? hvem bryr seg?

 

La han gjøre som han vil med bilen, uten å komme med de arrogante komentarene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er wannabetrendhorer vettu..

Å det siste der!? hvem bryr seg?

 

La han gjøre som han vil med bilen, uten å komme med de arrogante komentarene..

 

 

 

takk :D

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Orkanger (sted i nærheten av der jeg bor) går det en knall rosa G2 med RS-fanger, kromma M3-speil, M3-skjørt, spoiler, sveiset bakluke og Hellagrill med list. Helt grusomt! Har ikke sett en eneste rat i levende live, hverken her eller i Trondheim.

 

Hvem faen bryr seg om hva som er trend og ikke? Greit nok at rat er en trend, men jeg driter en lang en i om det er "in". Jeg ville prøve noe som jeg ikke har sett hundre ganger på veiene før.

 

Ikke alle bor i/i nærheten av en storby der alle trender er representert rundt neste gatehjørne.

Endret av Terjeth

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Orkanger (sted i nærheten av der jeg bor) går det en knall rosa G2 med RS-fanger, kromma M3-speil, M3-skjørt, spoiler og Hellagrill med list. Helt grusomt! Har ikke sett en eneste rat i levende live, hverken her eller i Trondheim.

 

Hvem faen bryr seg om hva som er trend og ikke? Greit nok at rat er en trend, men jeg driter en lang en i om det er "in". Jeg ville prøve noe som jeg ikke har sett hundre ganger på veiene før.

 

Ikke alle bor i/i nærheten av en storby der alle trender er representert rundt neste gatehjørne.

 

 

 

haha, :D bra sagt :P men får håpe jeg får meg takstativ slik at jeg kan sette noe duppeditter oppå som du sikkert ikke har sett på rat-rod før :D

http://rustent.norwegianforum.net/

1984 golf 2 1,6 cl- ratlook

1985 golf 2 1,6 gl-spiker

mercedes w123 1982- oldschool

toyota corolla- herjebil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Orkanger (sted i nærheten av der jeg bor) går det en knall rosa G2 med RS-fanger, kromma M3-speil, M3-skjørt, spoiler, sveiset bakluke og Hellagrill med list. Helt grusomt! Har ikke sett en eneste rat i levende live, hverken her eller i Trondheim.

 

Hvem faen bryr seg om hva som er trend og ikke? Greit nok at rat er en trend, men jeg driter en lang en i om det er "in". Jeg ville prøve noe som jeg ikke har sett hundre ganger på veiene før.

 

Ikke alle bor i/i nærheten av en storby der alle trender er representert rundt neste gatehjørne.

 

 

Kunne ikke vært mer enig.

Man "bygger" bil til seg selv, ikke til alle andre...

Selvfølgelig gøy når andre liker hva en gjør, men om de ikke gjør det så er det fremdeles 4,5millioner andre mennesker i dette landet som kanskje synts det er bra.

 

Beklager for offtopic.

 

 

Mats

Endret av justAdwarf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er virkelig ikke denne trenden over??

 

Har ikke sett noen 2ere blitt bygget med RS-styling eller M3-speil på en 4-5 år nå.. Hvor mange ratlookere jeg har sett? Har ikke tall.. :)

 

"trenden" har akkurat kommet ;) og selv har jeg ikke sett en eneste rat look golf(eller i det heletatt) her i trondheim, verdal. ?

What About the good things Hitler did?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"trenden" har akkurat kommet ;) og selv har jeg ikke sett en eneste rat look golf(eller i det heletatt) her i trondheim, verdal. ?

 

Kom til Orkanger en tur, så får du se min;)

 

Men er helt enig. Eirik, som kanskje er mer bereist enn noen av oss har sett sin del, men jeg skjønner ikke hvorfor han skal snakke for alle.

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår