Schnellfahrer Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 (endret) Det der er de smale hjulbuene, altså B3. Spør du meg så finnes det ikke PEN styling til det karosseriet der. Dessverre finnes det ikke noe særlig pene originalfangere heller til B3 karosseriet. Det vanligste er å bygge om helt eller delvis til B4 front, og bruke en S2 eller RS2 fanger. Så for å svare på spørsmålet ditt, så kan du bytte skjermer ja. De er bolt on. Samme med panser og lykter også for den saks skyld. For panseret sin del må du enten bytte T-stykke i frontplata, eller feste stormkroken fra B4 karosseriet på den du har. Om ytterdelene av frontplata må byttes husker jeg ikke helt. Alt er uansett bolt on! Det eneste som ser litt dumt ut hvis du bytter skjermer er at hjulet ikke blir stående sentrert i hjulbua lenger. Det er ikke så mye om å gjøre, men det synes. Dette kan kompenseres ved å bytte til bærebruer fra B4! Endret Juni 4, 2010 av Schnellfahrer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Ser vel åsså litt teit ut med store hjulbuer foran og små bak? Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutarn Skrevet Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Fant den her: http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-s2-rs2-1987-1995/197897-ombygging-b3-b4-2.html Sitat: Det du må bytte er: panser, T-stykket, disse to dekslene som panserlåsene går ned i, lykter og innsats og støtfanger. Skjermene kan du beholde. Det gjorde i hvertfall jeg på min. Da bytter det som han der sier? Siter Bmw E21 Audi 90 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Det eneste som ser litt dumt ut hvis du bytter skjermer er at hjulet ikke blir stående sentrert i hjulbua lenger. Det er ikke så mye om å gjøre, men det synes. Dette kan kompenseres ved å bytte til bærebruer fra B4! Trenger ikke bytte annet enn bærekulene! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Juni 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 Fant den her: http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-s2-rs2-1987-1995/197897-ombygging-b3-b4-2.html Sitat: Det du må bytte er: panser, T-stykket, disse to dekslene som panserlåsene går ned i, lykter og innsats og støtfanger. Skjermene kan du beholde. Det gjorde i hvertfall jeg på min. Da bytter det som han der sier? Nå var det støtfanger han eventuelt ville bytte, så da MÅ han bytte skjermene, men kan gi faen i resten! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutarn Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2010 aaa. Så jeg kan bare bytte skjermer;D Da prøver jeg på det:D Siter Bmw E21 Audi 90 TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Juni 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2010 Jeg er ganske så sikker på det ja. Mener at avslutningen mot lyktene er lik. Som tidligere nevnt her bør du også bytte bærekule for å få hjulet midt i hjulbuen, men det er kun en skjønnhetsdetalj. Ikke så mange som legger merke til det, med mindre de veit det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg