ThaRayman Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Hei! Driver å skal skifte reimene på min Passat 94 mod, 1.8i. Har løsnet de 4 umbrakoskruene på den ytterste rulla på veiva, men den store stjerna i midten sitter noe så jævlig at det eneste som skjer når jeg forsøker løsne den er at jeg tørner motoren. Har noen tips til hvordan jeg låser fast motoren slik at jeg kan legge på stort moment uten at motoren rører seg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Ett forsøk er enkelt og greit: Bilen i gear, clutchen ute, og en som tråkker på bremsa. Da er det bare å satse på at du ikke skal bruke mer moment enn clutchen din klarer å holde igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaRayman Skrevet Mai 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Fannt et hull på girkassa som jeg tok sjangsen på å låse av med et skrujern, funka greit det! Men den skruen satt så sykt at det var stein umulig å løsne med vanlig håndmakt... Må nok ordne meg luftverktøy! Registerreima ble bytta på verksted sist så regner med dem har brukt luft når dem satte på plass igjen... MED MINDRE: Det er lings-gjenger på denne??:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 Neida, den er nok gjenga riktig vei. Men den skal tightes med godt over 200 newton, og skal brukes loctite på den. Stor muttertrekker, eller så er det å finne seg en god latmannsarm og ett langt stålrør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 trenger ikke ta av den store i midten såfremt du ikke skal bytte simring Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg