Gå til innhold

WRC TV2 i dag kl 13.05!

Ranger emnet


bjorke

Anbefalte innlegg

Originally posted by Frode H.

Og det verste av alt, hun er sannsynligvis fra Haugalandet..

 

det stemmer... sjoldastraumen mener jeg på..

 

og hun bør vel kanskje erstattes av noen med litt mere erfaring når det gjelder rally. Hun virka jo litt ustø når det gjaldt både hva hun skulle spørre om, og hvordan hun skulle gå frem. Det ble en del snodige spørsmål, og en del flaue pauser og småprat innimellom...

 

Hun var jo også på plass under Dakar'en i januar, og gjorde vel ikke noe særlig bedre figur der så vidt jeg vet (jeg fulgte Dakar'en på eurosport, da de hadde litt bedre dekkning enn tv2).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun gjorde det flaut å være norsk.

 

For øvrig etter min mening enda en dårlig rallysending fra TV2. Klarer ikke å holde oss oppdatert, og ikke å lage noe spenning.

 

Samme med lørdagens sending; til å være en halvtimes oppsummering av en rallydag syns jeg det er altfor mye unødvendige intervjuer som ikke omhandler det som har skjedd i løpet av dagen. Kunne med fordel putta alt det i en egen bolk f.eks. før sammendraget, er interessant i seg selv, men ikke når man er interessert i å se rally.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jan Erik Larsen hadde gjort en bedre figur i feltet enn hun vestlendingen som soset rundt der. Hun var helt forferdelig, og stammet og tok lange pauer mellom hvert ord...

Akkurat som Guro Fostervold, som alltid bommer på ordene...

Hvis TV2 skal ha en person til å dekke noe så stort foran mange tusen seere burde de bruke en litt mer profesjonell person, gjerne mannlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har reagert litt på : Er det virkelig nødvendig med et WRC-rally i Norge?? Ærlig talt, det er allerede rally i både Finland og Sverige, og jeg mener at det ikke er nødvendig med enda et nordisk rally. Bare fordi vi har en verdensmester mener jeg at vi ikke kan komme og kreve å få et rally, noe som jeg har fått inntrykket av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentet fra http://www.norsk-rally.com

 

Norsk-rally.com

Er særdeles enig. Det er tydelig at det hadde vært på sin plass med litt mere folkeskikk, samt kanskje litt mere kompetanse.

Etter hva jeg husker så kommenterte WRC Radioen alle de norske mediene

 

 

TV2 burde skjerpe seg

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

En ting jeg har reagert litt på : Er det virkelig nødvendig med et WRC-rally i Norge?? Ærlig talt, det er allerede rally i både Finland og Sverige, og jeg mener at det ikke er nødvendig med enda et nordisk rally. Bare fordi vi har en verdensmester mener jeg at vi ikke kan komme og kreve å få et rally, noe som jeg har fått inntrykket av...

 

 

Ja, rally er har vokst stort i Norge di 5 siste åra. Tenker ikke bare internasjonalt men også nasjonalt. Grunnen til det er anlegget på rødberg, Finnskog rally. Alle som vet litt om rally hjemme i Norge vet at dette er fine arenaer. Også har dem rikelig med snømengde som regel ;)

 

 

Jeg vil heller ha ett Vm Rally på Finnskog eller på Geilo enn ett OL i Tromsø. Grunnen: Dem har anlegg for det :)

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår