Gå til innhold

Sveise sperre

Ranger emnet


Robern

Anbefalte innlegg

Er ikke no problem å kjøre sakte, men helst ikke kjør med full sving. Det bryter noe jævli. Men, ellers er det da ikke noe problem. Tror selgeren av den bilen har ordlakt seg litt voldsomt, iogmed att du trur den kommer til å falle frahverandre så fort du kjører igang på gårdsplassen eller lignende. Ingen fare, men bruk fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er på banen regner eg med du kan ha bånn gass på full sving uten at det gjør noe slik eg har forstått?:) men dersom du kjører på asfalt i gangfart eller i depo må man være litt mer forsiktig?

bmw 528i (bilcross)borte på bud.

Toyota Starlett (bilcross) borte på bud.

Opel Corsa b GSI (bilcross)borte på bud.

Opel Calibra 2l 16v (bilcross).

Opel Kadett Gsi(bilcross) borte på bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer nok godt det. Og, snurrer du rundt 180 grader på asfalten, vil jeg nok anbefale deg å ha inn clutch'n istedenfor å prøve å dra det inn med å gi full gass. Framhjulstrekk er endel skjørere enn en bakhjulstrekker når det kommer til drivverk (værtfall bakhjulstrekkere med litt størelse på motor orginalt) men man kjører fortere med framhjulstrekk i svinga. Er bakdeler og fordeler med framhjulstrekk som bakhjulstrekk. Så, da er det bare en smakssak det hele egentlig. Jeg har prøvd begge deler på bane, og jeg vil påstå att en framhjulstrekker er veldig lettkjørt i forhold til en bakhjulstrekker. Men, det med det skjøre drivverket er nok til att jeg holder meg til bakhjulstrekk ei god stund til fremover... :race

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hvis du vil sikre stikkakslingene kan du bore et hull i toppen av dempertårnet og et i nedre skål på fjærbeinet å fest en kjetting i mellom, husk at det ikke tar borti hjulet og at du presse opp fjærbeinet litt siden dette skal forhindre full utstrekk på demper og rive drivknutene til helvete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår