Gå til innhold

Honda civic LSI 1992


lærlingen

Anbefalte innlegg

Heisann dere, Har nettopp kjøpt meg en Honda Civic 1992 LSI (Husker ikke i hodet om det var 1.6 eller 1.5, men mener det var 1.6)

 

Det jeg til nå har gjort:

* Bytta Lyspærene til Xenon(look-alike) -

* Montert Neonlys utenfor (rundt bilen), samt under hver av fører og passasjer setet. (blå)

* Byttet styre.

* AngelEyes

* Byttet til "K&N?" Filter.

 

Gjenstår å gjøre:

* Montere effektpotta.

* Fikse opp annlegget littegranne.

 

Det jeg styrer unna:

* Sette på Senkesettet da Stylingen gjør den lav nokk og jeg må allerede passe meg for skarpere fartshumper.

 

Slik ser den ut idag:

29748_394942686511_526861511_4526373_8198885_n.jpg

29748_394942721511_526861511_4526377_5519633_n.jpg

 

Det jeg lurer på er følgende:

Hvor kan jeg få kjøpt nye Dashbord maler (Speedometer, bensinmåler osv).

 

Har dere StylingTips?

 

Bilen skal være en ShowCar - Så trenger ikke ting som Gjør at den går fortere osv.

Bare den ser og høres bra ut. både på innsiden og utsiden.

 

- Har selv tenkt på Lambodører. og fikk ett tilbud fra VerticalDoors.com om å få kjøpe ett sett med lambohengsler for kr. 7000 inkl. frakt fra USA.

 

Tipsene som kommer, kan gjerne rangeres som Lovlig og Ikke Lovlig(Type "Aldri om du får bilen EU godkjent")

 

Har også sett at det er flere som leker seg i Photoshop når det kommer til Speedometer maler. noen som vet hvor en får tak i slike maler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre tips fra meg:

- Skikkelig senk vist den er til showbruk (kjør sidelengs over humpene ;))

- Nye og større felger

- Bytte ut sølvgitter med svart gitter

- Lakkere baklykter svart

 

Er ikke så glad i neon lys og lambo dører heller. Var en god del år siden det var "kult" samme med neon lys :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår