MollyMolly Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hei! Eg er ute etter litt tips ang bil. Her er litt specs for kva vi ønsker oss: - max pris 250 (helst under såklart) - firehjulstrekk - skal dra hestehenger/båt innimellom - lavt drivstoff-forbruk, som kanskje vil si nyare modell? - diesel - god plass - god og holdbar bil som ikkje koster skjorta å reparere Har sett litt på x-trail, grand vitara, outlander, +++ dei i den klassen der. Rav4 syns vi blir litt liten - lite plass. Nokon gode råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Mitsubishi Pajero;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Skeptisk til Pajero jeg, sliter litt med holdbarheten på topplokk. Har litt tro på X-Trail. Grand Vitara av gammel type og den lengre XL7 med diesel skal du holde deg langt unna. Bilen er bra, men motorene fra Peugeot er det MYE tull med Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Hyundai Tucson kvalifiserer til dine ønsker. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyMolly Skrevet Mai 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Pajero føler eg ligg i ein klase over det eg ser for meg. Syns Grand Vitara SER veldig fin ut, men har hørt litt diverse negativt. Tucson skal eg sjekke ut. Ellers ligg x-trail høgt på lista no, men den var litt stivare og meir "traktor" enn eg hadde trudd ... men det handler kanskje litt om kva ein er vandt med óg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Kva med MB G-klasse eller M-klasse? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 X-trailen føles riktignok litt "traktor" som du skriver og er kanskje ikke den mest spennende bilen på veien, men til gjengjeld vil jeg tro du får lite trøbbel med en slik. Mine foreldre har en X-trail med diesel (mener å huske det er en 04-modell) De har hatt null trøbbel med denne i løpet av de 2,5 årene de har hatt den. Kun levert bilen på service når den skal ha det. Etter hva jeg har forstått er visst også forbruket og serviceprisene til å leve med. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MollyMolly Skrevet Mai 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 MB GLK og ML går glatt ut, eg har då tross alt skrive max pris i startinnlegget ... Godt å høyre meir positivt om x-trailen. Den er vel ikkje kulest i gata, men ein kan ikkje vera det på alle område heller :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Hva med en Rexton eller Santa Fe? Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg