Jonnings Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Hei. Jeg har en 98 mod sedan omega b 16. 2.0 som har gått ca 230k km. Har en stund spekulert på hvorfor jeg har så dårlig lys, ihvertfall virker det slik på mørke veier. Sjekket lyktene tidligere idag, og det står DS2, dette betyr vel at jeg har xenonlys. Bør jeg bytte pærer? Noe annet som kan være årsaken? Jeg er egentlig blank på bil, men prøver å holde denne omegaen i ok stand, det er jo en nydelig kjøremaskin! på forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 matte linser tipper jeg. Hatt det på ett par stk. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Jeg har xenon i min omega 97mod og det er kjempegodt lys. 35w på både fjern og nær. Det er ikke bra lys på omega originalt, så jeg vil tro at lyktene dine er matte. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 Ta en kikk på lyset, er det et rosa skjær i lyset? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnings Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 takker for svar. jeg får vel prøve å polere lyktene for å se om det kan gi noe utslag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonnings Skrevet Mai 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Matte lykter er som dere nevner årsaken. Hva vil lønne seg å gjøre? Linselykter, evt nye originale xenon lykter? Helt håpløst å kjøre om natten slik det er nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Reis på nærmeste bilopphugger, så kan du plukke lyktene av en omega som har xenon der. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mai 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2010 Matte lykter er som dere nevner årsaken. Hva vil lønne seg å gjøre? Linselykter, evt nye originale xenon lykter? Helt håpløst å kjøre om natten slik det er nå. Har du orginalt xenon nå så vil ikke pære innsatsen passe over i ettermarkeds linselamper. Så ville kjøpt nye orginale GM lamper jeg. Er mye dyrere men absolut verdt det. Ettermarkedslampene (Som depo sine feks) gir dårlig og rart lysbilde syns jeg. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet Mai 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2010 Har det samme problemet men mine er matte inni. Når jeg skulle skru ut lyktene fikk jeg ikke til sitter i ett eller annet ved blinklyset men jeg kan ikke se hva det er eller om det er klips. Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg