titus41 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Noen som vet når 9000 serien fra samsung kommer ut til norge og hva prisen kommer til å havne på? Har søkt rundt på nettet men finner bare klip og reportasjer fra CES 2010. men ingen info om pris å diverse. Noen som vet noe mer ? Takker for svar :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Skulle vel komme til sommeren og med en prislapp på rundt 30K! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Vil tro rundt 35k. Genialt at man kan se en kanal på fjernkontrollen og en annen på tv'en. Greit hvis dama skal se på noe, så er det bare å gi henne lille skjermen som er på fjernkontrollen.. hehe. Har sett denne tv'en live og i 3D. Ganske artig. Den er også SINNSYKT tynn. Så tynn at tv'en stå i en liten bue. 7 - 8 mm er farlig tynt. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas S Skrevet Mai 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2010 Drømme TV Sikle sikle** Siter Mitt Galant Sport Prosjekt Mitsubishi Klubben Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Har sett denne tv'en live og i 3D. Ganske artig. Den er også SINNSYKT tynn. Så tynn at tv'en stå i en liten bue. 7 - 8 mm er farlig tynt. la merke til det samme :D ang selve 3D opplegget syns jeg sony og panasonic var bedre enn samsung;) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 (endret) Tror en arbeidskammerat har denne tven. Den viser som sagt 3d bilder om du vil, men det blir ikke like bra som når du ser det på kinoen, særlig ikke på vanlige filmer. Utover det vet jeg at han var en av 50 heldige som kunne kjøpe tven på sørlandet (?) Den kostet opprinnelig 16 000, men han fikk den for 10 000 siden han kjente karen i sjappa. Endret Mai 26, 2010 av _Evje_ Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Du må ha 3D briller for å oppnå 3D effekten. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mai 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2010 Tror en arbeidskammerat har denne tven. Den viser som sagt 3d bilder om du vil, men det blir ikke like bra som når du ser det på kinoen, særlig ikke på vanlige filmer. Utover det vet jeg at han var en av 50 heldige som kunne kjøpe tven på sørlandet (?) Den kostet opprinnelig 16 000, men han fikk den for 10 000 siden han kjente karen i sjappa. Da er det HVERTFALL ikke den tv'en det er snakk om her. :titties: Så vidt jeg vet så er ikke denne tv'en kommet til norge ennå.. Og den kommer til å ha en pris på langt over 16 lapper. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2010 Det er godt mulig. Det var i allefall en Samsung 40 tommer. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Mai 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2010 Det er godt mulig. Det var i allefall en Samsung 40 tommer. Samsung har mange 40 tommere :titties: hehe Den tv'en det er spørsmål er værstingtv'en fra samsung. Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg